Xalimo Jumps on Jay Z & Beyonces Car

Status
Not open for further replies.
De har nok oppholdsilatelse fra før av. Man ser slik sensasjon ofte rundt unge, og det burde ikke reflektere på hele miljøet.

Sverige har ikke noe de skulle ha sagt uansett. lmao
Sverige er lidt mere venlige imod flygtninge end DK.. Inger støjberg var en afskyelige minister.. Ingen naxariis what so ever.. Hun lavede en kage og lagde billede på sin facebook, hvor hun fejrede flygtninge stramning nr 50...hun er bedst kendt for smykkeloven.
 
44255809552_4d9f4374bf_k-780x405.jpg
 

Tukraq

VIP
Even Somalia treats celebs better, here’s 50 chilling in gedo
upload_2019-6-22_11-11-7.jpeg

In Europe he would have been trampled by a stampede
 

Basra

LOVE is a product of Doqoniimo mixed with lust
Let Them Eat Cake
VIP
Eedo were you a big fan of pac back in the days?


My brother was a huge fan. He looks like him too, only my brother has sharper nose lol

Dear mama is my favorite song.
 
Sverige er lidt mere venlige imod flygtninge end DK.. Inger støjberg var en afskyelige minister.. Ingen naxariis what so ever.. Hun lavede en kage og lagde billede på sin facebook, hvor hun fejrede flygtninge stramning nr 50...hun er bedst kendt for smykkeloven.
Vent litt. Så du er ikke fra Svergie? lol.

Jeg er enig. Danmark har billigere ting hvis du veksler danske med norske kroner og reiser med en kort tur med den danske fergen, men jeg ville ikke bodd der i det hele tatt. Jeg har hørt at de hvite er rasister på et annet nivå. Sverige er helt greit må jeg si.
 
Last edited:
11 years after but basically yeah :francis:

Bad choice walahi.. This whole time I knew the UK was just a shithole...just imagining me driving on the wrong side of the road was enough to deter me from ever entertaining the idea of immigrating to the UK :mahubowtf::mjlol:
 
Last edited:

Tukraq

VIP
Bad joice walahi.. This whole time I knew the UK was just a shithole...just imagining me driving on the wrong side of the road was enough to deter me from ever entertaining the idea of immigrating to the UK :mahubowtf::mjlol:
UK is a shithole, like a major one, but I’d rather live there than irrelevant Scandinavia tbh
 
Vent litt. Så du er ikke fra Svergie? lol.

Jeg er enig. Danmark har billigere ting hvis du veksler danske med norsker kroner og reiser med en kort tur med den danske fergen, men jeg ville ikke bodd der i det hele tatt. Jeg har hørt at de hvite er rasister på et annet nivå. Sverige er helt greit må jeg si.

Nej brormand..Folk er ikke mere racistisk end dem i Norge...men højreorienterede partier har haft regeringsmagten i de sidste 4 år, hvor fokus har været på at begrænse immigranter. Jeg oplever ikke så meget racisme fra almindelige folk.
 

VixR

Veritas
So inconsequential. Y’ll have issues seeing embarrassment within Somalis where it belongs, instead of in something random like displays of celebrity fandom in a crowd.
 
Status
Not open for further replies.
Top