Steamdevolopment
VIP
#MakeSwedenSomaliaaAgain#@SuldaanGuled @Steamdevolopment come greet our new member :siilaanyosmile:
#MakeSwedenSomaliaaAgain#@SuldaanGuled @Steamdevolopment come greet our new member :siilaanyosmile:
Warya ta det lugnt du behöver inte gå full mode rasist över ett par ordLol, er du en autist. Fatter du egentlig hva jeg sa? Skaff deg grunnlegende norsk timer i skolen din asylsøker.
Lol, er du en autist. Fatter du egentlig hva jeg sa? Skaff deg grunnlegende norsk timer i skolen din asylsøker.
Jag brukar mest klä mig som en hockey spelareHaye hur klär du dig adigu sxb?Snobbigt eller:siilaanyosmile:
I think @SuldaanGuled speaks af viking.Er det noen i denne forumen som snakker Norsk? Faen meg bare engelske og svensker!
Hahaha, autist med dobbel kromosomer. Naver foreldrene dine? Eller hva. Ikke la meg ringe NAV sånn de sender deg tilbake.Har du downs syndrom kompis? Skriv ordentligt
get out you sheegatoI think @SuldaanGuled speaks af viking.
Lämna tråden om du ska starta bråkHvordan er jeg en rasist? Denne tilbakestående horen kan gå og henge seg selv. Jævla fob.
Jag brukar mest klä mig som en hockey spelare
Hahaha, autist med dobbel kromosomer. Naver foreldrene dine? Eller hva. Ikke la meg ringe NAV sånn de sender deg tilbake.
Lol, er du en autist. Fatter du egentlig hva jeg sa? Skaff deg grunnlegende norsk timer i skolen din asylsøker.
@SuldaanGuled @Steamdevolopment come greet our new member :siilaanyosmile:
I think @SuldaanGuled speaks af viking.
Jävla norska flyktingar tror de kan komma till sajten och starta bråk hur som helst Jag sa LÄMNA TRÅDEN, vilken del av det förstår du inte? Idiot.Hahaha, dra tilbake til rinkeby din autistike mong.
I'm just helping a brother out no need to be mean abayooget out you sheegato