Mudulood to start offensive this week

The Boss in Galcad operation

Attachments

• Screenshot_20230117-191002.jpg
    Screenshot_20230117-191002.jpg
    137.6 KB · Views: 73

Jungle

VIP
Mahad Dhuuni has said NISA have killed 50 shabab in Xawadleey. Nisa 50 lee ba dilaan ka yar lama arag :ummhmm: bal meydadka ha soo bandhigaan. Dhulkaas cid aan guutada 3aad iyo cidimada difaaca jiinka webiga (ja
@reer) ma jogaan. Luguma arag NiSA.

Jungle

VIP
You don't have permission to view the spoiler content. Log in or register now.
Im pretty sure he started off as cidan in a NISA unit during HSM first term. As far as I know you have 1 senator and thats ZamZam from Caabudwaaq :whoa:

Wallahi Abgaal have done it we all doubted yall but with the liberation of Ceeldheer Abgaal is 100% AS free, kudos :rejoice:
Abgaal Cismaan dhulka ee ka degaan Shabellada Dhexe ilaa Galgaduud iyo Mudug waa xor. Halaha yar ee Kooxda Naarta ka soo hartay baadiiyaha degmoyiinkeena ee meeresanoyaan ii halo xeebta ku carartay oo Jubbaland u socdaan. Waa laga daba tagaa murtadiinta. Guul!

Im pretty sure he started off as cidan in a NISA unit during HSM first term. As far as I know you have 1 senator and thats ZamZam from Caabudwaaq :whoa:

Abgaal Cismaan dhulka ee ka degaan Shabellada Dhexe ilaa Galgaduud iyo Mudug waa xor. Halaha yar ee Kooxda Naarta ka soo hartay baadiiyaha degmoyiinkeena ee meeresanoyaan ii halo xeebta ku carartay oo Jubbaland u socdaan. Waa laga daba tagaa murtadiinta. Guul!
Yes I thought it was Zamzam. What, was she born in Caabudwaaq?

She got many of my qaraabo scholarships to Malaysia, I like her because of that but she likes the blue flag too much. I can't bring myself to respect Muduloods who put Qaran before Qabiil fu*king idiots.

Im pretty sure he started off as cidan in a NISA unit during HSM first term
Damn I had no idea. I take back my insults, thousand apologies adeer.

Mahad Dhuuni has said NISA have killed 50 shabab in Xawadleey. Nisa 50 lee ba dilaan ka yar lama arag :ummhmm: bal meydadka ha soo bandhigaan. Dhulkaas cid aan guutada 3aad iyo cidimada difaaca jiinka webiga (ja
@reer) ma jogaan. Luguma arag NiSA.
Maybe he's taking credit of drone operations.

Jungle

VIP
Yes I thought it was Zamzam. What, was she born in Caabudwaaq?

She got many of my qaraabo scholarships to Malaysia, I like her because of that but she likes the blue flag too much. I can't bring myself to respect Muduloods who put Qaran before Qabiil fu*king idiots.

Damn I had no idea. I take back my insults, thousand apologies adeer.
Maybe he's taking credit of drone operations.
That might be it

Jungle

VIP

Waceysle SNA and Macawiisleey chasing khawaarij out of degaanka
Sheikh Abdullahi , Ceel Dheer today.

Badiiyaha degmoyiinka waa in looga daba tagaa shabab!

Latest posts