why nobody speaks French here

Status
Not open for further replies.
Une âme charitable pour m'expliquer la charte du forum ? C'est quoi la limite de la liberté d'expression ici ? On peut se faire cencuer à partir de quel moment ? On peut critiquer le peuple élu ( les petits bras juifs ) ici ?
You can do pretty Much anything you want as long as you don't put or something like that you'll be fine there are other things that are strictly prohibited but I can't talk about them
 

Apollo

VIP
True it's crazy. I've never seen people that love their language more than the French during my French classes I'd purposely butcher the pronunciation so I could make the teacher mad but walahi French people have anger issues that nigga once threw a marker on a guy and it broke in half thankfully the guy ducked and it hit the wall

Language is loaded with identity politics.
 

Factz

Factzopedia
VIP
Hallelujah ! Ça n'a pas tardé à me demander mon tribu !! Je ne vous le dirai pas, désolé.

Je connais votre tribu en fonction de votre situation géographique, donc ça va. Aussi, vous êtes libre de critiquer tout ce que vous voulez dans ce forum mais rappelez-vous qu'il s'agit d'un forum à dominante English.

Les seules choses que vous n'êtes pas autorisé à faire est de poster du o ou des photos sales.
 
True it's crazy. I've never seen people that love their language more than the French during my French classes I'd purposely butcher the pronunciation so I could make the teacher mad but walahi French people have anger issues that nigga once threw a marker on a guy and it broke in half thankfully the guy ducked and it hit the wall
no amalgam bruh :whew:
 
Je connais votre tribu en fonction de votre situation géographique, donc ça va. Aussi, vous êtes libre de critiquer tout ce que vous voulez dans ce forum mais rappelez-vous qu'il s'agit d'un forum à dominante English.

Les seules choses que vous n'êtes pas autorisé à faire est de poster du o ou des photos sales.
J'ai juste vécu en Djibouti, je n'ai pas des racines djiboutiennes.
 

RICH

The Qadr of Allaah ta’aala is always in our favor.
Even though I don’t understand French. I loved reading it loool.
 
Status
Not open for further replies.

Trending

Top