What skin tone is Mariin?

Status
Not open for further replies.
Not gonna lie whenever my dad friend whos from the south talks to me in somali. I would have really hard time understanding him the amount of words he would butcher :noneck:
lol just means your Somali is slacking. I can understand both easily just northern dialect has more of an indian twang to it and j=ch.
 
lol just means your Somali is slacking. I can understand both easily just northern dialect has more of and indian twang to it and j=ch.
Nah my somali aint slacking just cause yall speak some next level af somali:mjlol:


Im not saying i dont understand all southies just the ones with really thick southern dialect.:susp:
 
lol just means your Somali is slacking. I can understand both easily just northern dialect has more of and indian twang to it and j=ch.
Tbh i struggle to follow the reer waqooyi dialect they have some vocabulary intertwined in the language like never seen before.

Also listening to the xamari accent just makes my ears bleed:susp:

The only perfect somali in my opinion is from the gulmudug and Hiraan region.. :manny:
 
Tbh i struggle to follow the reer waqooyi dialect they have some vocabulary intertwined in the language like never seen before.

Also listening to the xamari accent just makes my ears bleed:susp:

The only perfect somali in my opinion is from the gulmudug and Hiraan region.. :manny:
Yes!! You understand
 
Tbh i struggle to follow the reer waqooyi dialect they have some vocabulary intertwined in the language like never seen before.

Also listening to the xamari accent just makes my ears bleed:susp:

The only perfect somali in my opinion is from the gulmudug and Hiraan region.. :manny:
LOL I'm used to it, I had all the awkward moments learning the extra vocab as a kid. Xamari I hardly ever hear irl.
 
Status
Not open for further replies.

Trending

Top