What do you mean akhi payment benefit and say it in DutchI know that benefit payments in Holland are £1000 +
What do you mean akhi payment benefit and say it in DutchI know that benefit payments in Holland are £1000 +
What do you mean akhi payment benefit and say it in Dutch
How is my Dutch? I’m from Scotland?
Really... why? Got any links?
I was told German has a lot in common with English?
Who translated for you? lool
I imagine Portugal being extremely racist. Is it true?
Lmao, aightI’ve been to Germany many times. Moving there is a lot easier than moving to Scandinavia or AU.
You remind me of this alien episode in rick and morty
Ik krijg je video niet afgespeeld. Rick and morty zegt me bovendien niks
Stop writing me that af jini jini language Dutch girl.
Ik bepaal zelf wel of ik iets typ, accepteer dit maar of ga anders in een hoekje huilen hahaha
"Überhaupt", nou sorry hoor maar waar slaat dit nou weer op! Alsof wij Somaliërs in Nederland allemaal zijn uitgestorven. Wat een disrespect vanuit jouw kant. Mag ik vragen waar jij vandaan komt...Hoe is het in Nederland zijn er daar uberhaupt nog Somaliers over?
"Überhaupt", nou sorry hoor maar waar slaat dit nou weer op! Alsof wij Somaliërs in Nederland allemaal zijn uitgestorven. Wat een disrespect vanuit jouw kant. Mag ik vragen waar jij vandaan komt...
Oke, blijf vooral waar je bent. Ben jullie soort spug zat.Wow? Hoezo disrespect! Ik stelde alleen maar een vraag hoor! Ik ben een van de vele die Nederland heeft verlaten voor een beter leven in the UK. Heeft zo zijn voordelen maar ook zijn nadelen.