Waxwaalan
VIP
fuxk dig
fuxk dig
fuxk dig
war ma haysa
war ma haysa
Vet du någon bra resturang man kan ta en tjej till i stockholm? En fin resturang men inte så dyrt.war ma haysa
indian garden.Vet du någon bra resturang man kan ta en tjej till i stockholm? En fin resturang men inte så dyrt.
en grym sidaDu viser os fra en grim side. Være sød og opfører dig ordentlig inden jeg tilkalder udlændingestyrelsen.....
@Kingjames låt mig gissa, svensk tjej :siilaanyolaugh:
@Kingjames låt mig gissa, svensk tjej :siilaanyolaugh:
herregud nu kommer du med en till påhittad blandningnej, min flickvän är halv somali halv palestinie. Jag har haft mina tider med de där stela svenska tjejerna, Akhas blir äcklad av att ens tänka på dem.
du syg
hahahahaha jag ville bara lalla med dig. Hon är från Irak (walla nu jag ljuger inte). Vad snabb du var att inse detherregud nu kommer du med en till påhittad blandning
vart hittar du dina people?![]()
Jag har inte ljugit om något annatherregud nu kommer du med en till påhittad blandning
vart hittar du dina people?![]()
hahahahaha jag ville bara lalla med dig. Hon är från Irak (walla nu jag ljuger inte). Vad snabb du var att inse det![]()
Jag har inte ljugit om något annat
Skulle inte vara smart att säga att ens flickvän är från Irak här, de är ju inte precis gillade.
boydisgusting parasites
Lol sant, jag kan tagga dig i en thread där de redan går loss på migloooool!
vem hatar irakier här? de räcker nog med att man inte är geeljire lmao.
men aja va sött att du la till halv somalie för att lätta på inkommande kritiken/hatet:siilaanyosmile:
You don't have permission to view the spoiler content. Log in or register now.