Alltså jaaa, hade aldrig kunnat bo där no offenceDe måste vara deprimerade fan.
Alltså jaaa, hade aldrig kunnat bo där no offenceDe måste vara deprimerade fan.
Då ska du bli sjuksköterska för att slippa bor i lilla MogadishuAlltså jaaa, hade aldrig kunnat bo där no offence
waryaa rösta du på SDDå ska du bli sjuksköterska för att slippa bor i lilla Mogadishu
Jag är moderat hela väggen men SD kan ha vissa bra politiska åsikterwaryaa rösta du på SD
som att kasta ut yasin byn och hans kusinerJag är moderat hela väggen men SD kan ha vissa bra politiska åsikter
som att kasta ut yasin byn och hans kusiner
Borde kastats ut för länge sen.. kostar samhället mkt pengar barasom att kasta ut yasin byn och hans kusiner
det där är ju invandrar kläder trodde du var svenskJalla all grabbar passa på min tips här bootz.com har 25% rabbat på allt bara sista dag idag.... @Tawheed @Al-Burcaawi tagga de andra.... killen är stylig va @Nalle @Gedogyal
View attachment 101886
It is a place where disabled Swedes in mobility scooters run over Somali thugs.
Jag vet inte varför men trodde din stil skulle luta sig mer åt det svenska hållet efter att ha läst denna trådJalla all grabbar passa på min tips här bootz.com har 25% rabbat på allt bara sista dag idag.... @Tawheed @Al-Burcaawi tagga de andra.... killen är stylig va @Nalle @Gedogyal
View attachment 101886
Aldrig sett någon i Rinkeby med Gant utan bara adidas byxor och svart hoodie loldet där är ju invandrar kläder trodde du var svensk
Det gör det faktisktJag vet inte varför men trodde din stil skulle luta sig mer åt det svenska hållet efter att ha läst denna tråd
ok boomerAldrig sett någon i Rinkeby med Gant utan bara adidas behöver och svart hoodie lol