Ghengis Kaarhis
VIP
Ur language looks ugly and sounds ugly
hur kan man säga sånt med det där namnetLol speak for yourself jag har lämnat gatan bror, du hittar mig i en kvarter next to @Jeesto
Sthlm bey ka shidantahay men du får gärna vakta orten medans jag gör big man things, 424 förevigt
Lol vad menar du? Är det något fel på mitt namn elr?hur kan man säga sånt med det där namnet
Vart är du stationerad?Fyfan ciyaal Rinkeby har invaderad här
Nu är det kört
den är barnsligLol vad menar du? Är det något fel på mitt namn elr?
Vart är du stationerad?
Eeyyy that actually sounded like SwedishWhat about them , I dont even understand kuwaan markasta they speak gibberish
hur dur dur rudadur snacka om vyot ud bror snacka har fra sostar komma dur dur snacka rurdur dur snacka sant du dur mobba fekisar dur dur snacka
Acuudubilaahi war wuxuu af xumaa
View attachment 101878
Sow ma aha, det är mitt öknamn Peddo Bear kkkkkden är barnslig
Närvik i Norge annars hemorten är VasastanLol vad menar du? Är det något fel på mitt namn elr?
Vart är du stationerad?
Så deilig får du åka hem nu när det är Corona tider, hörde att Norge stängde sina gränserNärvik i Norge annars hemorten är Vasastan
Jag behöver inte åka jag är ju norsk medborgare nu och bor med min samboSå deilig får du åka hem nu när det är Corona tider, hörde att Norge stängde sina gränser
OkJag behöver inte åka jag är ju norsk medborgare nu och bor med min sambo
Abti, trodde du ade med trollningenJag behöver inte åka jag är ju norsk medborgare nu och bor med min sambo
Scandi somalis > Every other diaspora
Abti, trodde du ade med trollningen
Ikea is lit famIkea