Bram va behövs för plat?@Beyondover congrats bro you about to hit plat
Bram va behövs för plat?@Beyondover congrats bro you about to hit plat
You heard meexcuse me??
30 sidorBram va behövs för plat?
that's cause everyone forgets about swedenYou heard me
Knas svenskaHej, jag ar Amerikansk men jag talar ocksa svenska. Jag larde fran Duolingo i 2018, verklig till hor din sjunger flicka Cherrie. Det ar ett vackert sprak. jag vet jag behover mer studerar..
That's kinda good broHej, jag ar Amerikansk men jag talar ocksa svenska. Jag larde fran Duolingo i 2018, verklig till hor din sjunger flicka Cherrie. Det ar ett vackert sprak. jag vet jag behover mer studerar..
Us Swedish malis are literaly one of the biggest disporathat's cause everyone forgets about sweden
minns du inte när jaffarbyn blev nedpissad. Legendarisk LUk och amerikanska negrar ta Ls dagligen waa miskeen vi svenska malis har aldrig varit miskeen
Aa jag minns det men det var 3 negrar mott en person va kunde han göra? Lolminns du inte när jaffarbyn blev nedpissad. Legendarisk L
Lmaoo somalierna i min stad använde att det inte kunde det svenska språket som en ursäkt att de var oinformerade om Corona virusetThat's kinda good bro
A lot better than some niggas who have lived in Sweden for years and are still fobs
Lmaoo somalierna i min stad. Använde att det inte kunde det svenska språket som en ursäkt att de var oinformerade om Corona viruset
av andra somalierminns du inte när jaffarbyn blev nedpissad. Legendarisk L
Tack sa mycket, I been slacking the last few months but its a fun language.That's kinda good bro
A lot better than some niggas who have lived in Sweden for years and are still fobs
Blev han inte utsläng ur shottaz efter att han blev pissad på?av andra somalier
hans gäng fick ett L it oss svensksomalier
vrf skulle shottaz slänga ut yasins kusin??Blev han inte utsläng ur shottaz efter att han blev pissad på?
Big L
Det var ju för att han gjorde en låt mot Dödspatrullen.vrf skulle shottaz slänga ut yasins kusin??
That corny piss shit needs to stop mannen. Jag förstod det aldri wallah. Borderline gayBlev han inte utsläng ur shottaz efter att han blev pissad på?
Big L
Swedish Somalis are different from the rest. We put Somalia on the map unlike US or UK taking Ls.that's cause everyone forgets about sweden
Lol speak for yourself jag har lämnat gatan bror, du hittar mig i en kvarter next to @Jeesto