Swedish Somalis are the worst.(Despicable)

Status
Not open for further replies.

Mercury

Ha igu daalinee dantaada raac
VIP
@Merca hon kan du ha, hon verkar acceptera alla även om du är neger
:siilaanyosmile:

Som om ni inte är negrar

:chrisfreshhah:


Alla här inne är bananätande negrar


Muus is Life




tumblr_miaon1iDYp1r1gx4mo1_500.gif
 
besättningens egendom. men det är dags att vi uppgraderar. hon är för billig
:russ:

@Merca hon kan du ha, hon verkar acceptera alla även om du är neger
:siilaanyosmile:

hon skulle till och med knulla sin brorson för 60krn :lol:

Ceeb jag ska inte säga det warya men hon verklighen brinner för negrar så att att säga. Hennes argument är hon är humanist lol

Ni är äkta khasaaro båda två, hoppas ni känner er som tuffa män när ni snackar så om folk ni inte ens känner IRL. Hoppas att ni bara är tonåringar som snackar skit men har en känsla av att ni är 20-plussare som måste snacka skit om andra för att må bra själva

:farmajoyaab::trash:
 
Ni är äkta khasaaro båda två, hoppas ni känner er som tuffa män när ni snackar så om folk ni inte ens känner IRL. Hoppas att ni bara är tonåringar som snackar skit men har en känsla av att ni är 20-plussare som måste snacka skit om andra för att må bra själva

:farmajoyaab::trash:
Jag kommer att knulla din fru om du inte stänger käften
 

Xooshdheere

how do i use this
Ni är äkta khasaaro båda två, hoppas ni känner er som tuffa män när ni snackar så om folk ni inte ens känner IRL. Hoppas att ni bara är tonåringar som snackar skit men har en känsla av att ni är 20-plussare som måste snacka skit om andra för att må bra själva

:farmajoyaab::trash:
Din inavlade kuksugare
 
Ni är äkta khasaaro båda två, hoppas ni känner er som tuffa män när ni snackar så om folk ni inte ens känner IRL. Hoppas att ni bara är tonåringar som snackar skit men har en känsla av att ni är 20-plussare som måste snacka skit om andra för att må bra själva

:farmajoyaab::trash:
Jag har inte gjort ett enda fel, utan jag sa va hon har för värderingar.
 
these beggars are well dressed and well fed. why can't they work? don't tell me swedes are racist they wont hire these malians. they can become farmers and grow their own food, keep their own livestock.
it is a shame to beg when you are not disabled.
 
Status
Not open for further replies.

Trending

Latest posts

Top