@Merca hon kan du ha, hon verkar acceptera alla även om du är neger
:siilaanyosmile:
Som om ni inte är negrar

Alla här inne är bananätande negrar
Muus is Life

besättningens egendom. men det är dags att vi uppgraderar. hon är för billig
![]()
hon skulle till och med knulla sin brorson för 60krn![]()
Ceeb jag ska inte säga det warya men hon verklighen brinner för negrar så att att säga. Hennes argument är hon är humanist lol
Jag kommer att knulla din fru om du inte stänger käftenNi är äkta khasaaro båda två, hoppas ni känner er som tuffa män när ni snackar så om folk ni inte ens känner IRL. Hoppas att ni bara är tonåringar som snackar skit men har en känsla av att ni är 20-plussare som måste snacka skit om andra för att må bra själva
![]()
Din inavlade kuksugareNi är äkta khasaaro båda två, hoppas ni känner er som tuffa män när ni snackar så om folk ni inte ens känner IRL. Hoppas att ni bara är tonåringar som snackar skit men har en känsla av att ni är 20-plussare som måste snacka skit om andra för att må bra själva
![]()
Stop using Google Translator.Din inavlade kuksugare
Jag har inte gjort ett enda fel, utan jag sa va hon har för värderingar.Ni är äkta khasaaro båda två, hoppas ni känner er som tuffa män när ni snackar så om folk ni inte ens känner IRL. Hoppas att ni bara är tonåringar som snackar skit men har en känsla av att ni är 20-plussare som måste snacka skit om andra för att må bra själva
![]()
Vem är du?Jag vill gifta mig med @Waxwaalan
SajkkkkkkHon är tagen tyvärr
din man. och du är min tredje fruVem är du?![]()
Använder du google translate elr? Skriver fett steltbesättningens egendom. men det är dags att vi uppgraderar. hon är för billig
![]()
Du är en okänd nolla här älskling. Vem e dudin man. och du är min tredje fru
I am student from doulingoAnvänder du google translate elr? Skriver fett stelt![]()
Transvestit.I am student from doulingo
Visas respekt till min gäri warya annars jag kommer klippa din tungdin man. och du är min tredje fru