Somalis are not sub-saharan African

Status
Not open for further replies.
wallah vanskelig og tro at en somaler oppvokst i oslo har denne mentaliteten:pachah1:
Lol kødda med "hate" greia, men jeg disliker dem. It is what it is :manny:

Faktisk jeg har vanskelig og tro at en Somalisk jente som deg har some sort of love for Madows :icon lol: I thought u guys would feel indifferent towards them.

Did they do some black voodo on u or something? :kanyehmm:
 
Lol kødda med "hate" greia, men jeg disliker dem. It is what it is :manny:

Faktisk jeg har vanskelig og tro at en Somalisk jente som deg har some sort of love for Madows :icon lol: I thought u guys would feel indifferent towards them.

Did they do some black voodo on u or something? :kanyehmm:

maybe who tf knows, i could be under a spell

faktisk så ga jeg faen i svarte før, fordi somalere er sett på som en separert gruppe (til en viss grad) uansett her i Norge

but this forum is something else its starting to turn me into a blm halimo
 
maybe who tf knows, i could be under a spell

faktisk så ga jeg faen i svarte før, fordi somalere er sett på som en separert gruppe (til en viss grad) uansett her i Norge

but this forum is something else its starting to turn me into a blm halimo
Do u feel that rage when these Madows talk shit about us on social media the same way u rage about us Somalis kaarbashing those Madows on here?

Du burde aldri bli en "BLM Xalimo" fordi de Madows hadde gitt faen I oss vis andre race eller en av folka dems hadde snakket drit om oss abaayo. That's just reality.
 
Do u feel that rage when these Madows talk shit about us on social media the same way u rage about us Somalis kaarbashing those Madows on here?

Du burde aldri bli en "BLM Xalimo" fordi de Madows hadde gitt faen I oss vis andre race eller en av folka dems hadde snakket drit om oss abaayo. That's just reality.


jeg blir jo selvsagt provosert når noen fornærmer folkegruppen min, heldigvis så er jeg en oppegående person som er klar over at - det enkelt personer sier på sosiale medier ikke er representativ for en hel gruppe på noen måte:cosbyhmm:

hvordan skulle verden vært viss absolutt alle skulle være bitre og hat fulle mot hverandre på grunn av minimale ting som rase. høres kanskje litt kumbaya ut men herregud blir lei av oppførselen til folk her ass
 
hvordan skulle verden vært viss absolutt alle skulle være bitre og hat fulle mot hverandre på grunn av minimale ting som rase. høres kanskje litt kumbaya ut men herregud blir lei av oppførselen til folk her ass
Welcome to the real world abaayo.

Mennesker kommer alltid å være sånn tbh. Det er bare human nature å ha some sort of disdain for hverandre :kanyeshrug:

Vær helt ærlig nå amore du sikkert har disdain for en type rase sikkert :siilaanyolaugh:

Hvilken gruppe er det? :feedme:
 

CaliTedesse

I ❤️ Islam & Aabo Kush. Anti-BBB Anti-Inbred
VIP
Forget Arabia..

Even worse, it came from Northern Iran. LMAO, for real. It originated in the Zagros Mountains (LT), T went mainly West while L (the Y-line) went to India with the Dravidians (likely the first Dravidians were MENA looking rather than semi-Australoid like today due to admixture with aboriginal Indians). @anonimo @Nilotufian @Prince Abubu @Defendant

640px-Zagros_Folded_Zone.jpg


Armenians and indigenous Iranians have the most diverse T subclades.

Frequency means jackshit when it comes to origins of haplogroups. R1b originated in Siberia came to Europe during the Bronze Ages due to Steppe Indo-Europeans from Ukraine but is high in North Cameroon (totally not from there).
Last time I said Haplogroup E originated in Eurasia you branded it as *trolling* when I was seriously told that by a self proclaimed Amazigh nationalist. What is your take on that.
 
Status
Not open for further replies.
Top