Somalis Africans Act Civilized

DR OSMAN

AF NAAREED
VIP
We as Somalis want to act civilized, this is process that takes centuries to balance thought against primal instincts, tribe, clan, land, and traditions. It takes time, u r not even passed nation state building for 52 nations, you need to stop applying 'civilization' solutions to the good old jungle, the primal way of living is still the status quo, no matter if you wear a suit or have a phd, it's even in my stomach when I think of my awooweyaal and I am in Australia. It takes time waryaa, do not rush development of the mind or you just talking to people who will play games on you since they're history, culture, identity and land ownership is paramount over anything you have to say about 'knowledge'. They know where they live, dadku dabaalo ma aha, they know nature, even animals do for f*ck sakes.

That's why it's best to put 'lines' between us, at least have that culture of having our TURF and agreeing on staying on your side of it, even though this brings no agreement in the end, it allows for u to survive at least. We can negiotate but it must be on PRIMAL matters, dhinaca caloosha iyo waxaa guuxayo oo aan weli la badeli karin oo waqti iyo juhdi badan uu bahan. Arabs didn't transfer from living like us into a civilization over night but what they mastered was always 'remembering' the old way of life while counter balancing the new world of thought. So they let both co-exist and not interfere and why they had such a long civilization.

As Africans we need to work on nation state building, if u can even achieve that and build up education while ensuring tradition and values remain intact but 'co existing' in different spaces outside of the cities which is urban, u can eventually transition into a civilization later by adding african countries together. Don't rush it, don't play fake word games with us, we been wasting time playing 'word games' this is the world, you don't get second chance to live if u screw it up, the evidence is in all the fossils around, is that what you want for yourself?

We should remain neutral in matters of civilizations, not join into it when we have a long way to go ourselves, never join a society where there is no 'agreement' only thing that comes out is dead bodies, we know this in somalia why they put green lines in mudug to mogadishu. Xadkasi heeshish ma aha lakin waa lagu wada hadli kara at least to keep it there, lakin calosha waa bugta weli shaki igama jiro ama maxaa keenay heeshish la'an hadi aysan bugin, waa sheeko wa ino berito soo ma aha, haye hala diyaargaroobo ninka roon reerka uu harayo wala yaqana dhaqankasi somalida. Civilizations play a similar game but they counter-balance against 'thought' and 'civilization' era since this is an extremely complex matter itself but they have something to look back on at least, you don't so stay away from them.

Last edited:

DR OSMAN

AF NAAREED
VIP
Our culture needs to co-exist. I can not tanasul from my awoowe dhaxal of land, i want it preserved and never touched. Lakin markan magaalo yimado i can adjust to be urban. I have to keep both, not you trying to displace one. Heeshish ma dhacayso, meeshu ma aha aborigine kow dheh, africa had civilizations we just went into dark age. So I can talk to somali in urban area and say yes we somali and i can still talk to the jahil, ti awoowe waa ii taala anigu waryaa, where is yours you hostage to 400 sq meter land plot duli duli dhalay you need to know both languages till u migrate to nation state and then hopefully regional cooperation

DR OSMAN

AF NAAREED
VIP
Sxb how can u respect private business properties if u won't respect land ownership of isimo and royalty? haram wax laguma bilaabo, manahin maraykan waryaa ha nagu qasbin wax aysan umadu ahayn. Halal ka bilow wax kasta waana si jiraya illahi ayaa nala jirayo. Isn't insulting u say free market iyo niin kasto ganacsigisa iyo hantigisa isaga leh, ma umada dhan leh? hadee waa dhaxalkisa waana arimo aduun oo isbadelayso kaasi oo beri baxayo kkkkk ganacsato oo boqolal sano jiro lama arkin ee, lakin isimka meel uma socodo.

Kuwani boobka ku radinayo diinta, adiguna masjidkina ku jira, hanagu darin wareer kale waryaa, meesha ma aha sadaqo inaan awoowahay dhaxalkisa adigu ku siiyo, xabad ayaa noo dhaxayso iyo diinta ha igu jilcin waryaa, diintu ma aha badbaado, ama malintan homeless ah boqolal qof baan bananka ku arko oo iska yaaban, ileen sadaqo qasab ma aha illahi ba yiri, awoowahay wuxu naga ilalinaye soo taa ma aha, in aan anagu wax samaysano oo isku halayn niin kale ama facaga ama aad tirahdo war muslim baanu nahay aan isku naxarisno hahahaha sheeko ku nacay. Remember I master habar gedir language ileen 99 ana soo arkay hamar anigo dhaqan celis oo bartay dhaqankasi iyo ti awowahay abahay ayaa ii baro inay dalka dhaqan kala duwan jiro iyo meeshad jogtid lagu wada hadlo. I will go moryan on u if you force me to tanasul my awoowe land or my beel dhaxal, this is what i will use to ensure my descendants are never slaves of government or corporates. Plus i will ensure they continue the march of their ancestors to secure new land

Islamism kama socon karto dalkan, iyo communism iska cilow waa isku sheeko in dadka la simo oo wax kasto la wada qaybsado, adeer taasi diintu ma aha mana ahayn weligeed waa niin liita oo raba inu illahi iyo wax ku helo uusan lahayn f*ck u baan oran laha. WE ARE CAPITALIST SOCIETY LAKIN XUSHMAYO ISIMADA IYO DADKA DHULKA LEH ILEEN DHUL WA HANTIYE, WA HANTIGA UGU WAYN OO DAL MABA JIRI KARE DHUL LA'AN KKKKK, U WILL BE LIKE ME OO MASKIN KU AH AUSTRALIA OO DAWLADA XABSI UU AH IYO GURI YAR OO 100 SQ METER OO NIMAN GANACSATO KORKA NAGA MAMULO SIDA ADOON.

Last edited:

DR OSMAN

AF NAAREED
VIP
Dhaqankani darod malaha wax way qaybsadan for long strategic purposes hal meel iskuma halayan iyagu dhinaca bahda waa ka dhisan yihin, dhinaca deriyada way cawina, dhinac dalka iyo somalinimada waxay uu arkan badbaado kale. Dhaqankani waa mid habar gedir uu gaar ah aan si fican uu soo bartay anigo 15 jir ku ah hamar oo dhaqan celis oo abahay yiri soo baro bahalada, waa waqti bah dubays anigu lama hadli kariye oo nabadoon isku diyaarinaye oo nabadoonki labad bah dubays. So I am working on habar gedir, i will score huge dhaxal for bah dubays if i end these niggas and save somalis.

My dad said cigaal shidaad ee nugaal wuxu keenay fekerki cusub ee fulaynimada oo aan la aqoon, adiguna ka shaqaye fekerki cusub moryanta sida loo jiheeyo kana guulayso oo tarikh kale weeye dhinaca dhaqanka, iyagu cilmi kasta way jecel yihin. While u guys cry about somali cawe, my dad kept his historical role so he doesnt ruin 150 years, but made sure i adapt and learn bahalada. He calls them bahaalo galeen

thats when i realized race iyo nation state wa sheeko cusub la furay weeye oo aan ahayn mid awoowasheena oo wa mid naloo keenay si qasab ah oo aduunka isbadelaysee geopolitic ahan oo ilashanaysee danaheeda aduunka siiba galbeedka which have huge land hanti. They talk like u, look like u, lakin caloshooda wa meel kale waa bahalki weeye oo calosho weli ku jirto bahalnimo.

the whole world knows where our problem is HG. thats why they cancel their barakat shit, next hormuud, haram meel kuma gaynayso sxb oo awalba lacagtasi dubai buu dhigan oo darod 300 sano tarikh ku leh, he is controlling u from there since dubai only deal with us the most due to our ancient historical relationship. America knows aideed, then moryanki barakat, then heeshish la'anka galmudug, the creating of shabab and every moryan project, they studying u to prepare for themselves.

Ka soo bilow halal u wont have problems ever its when u play haram, u develop enemies who have friends and they work together just watching your stupidness so they prepare in 100 years waxad noqon kartid

Last edited:

DR OSMAN

AF NAAREED
VIP
Dadka dhaqan ka horimadi jirey tiinle iyo bah dubays ba laga dhigi jirey in bari, now way si jiliceen thats why i hate inteference from religion and western world ama arab aan dhinacani si fican uu aqoon. Why did my clan lose 3 lineages, yet noone cares if HG is holding the nation back 30 years, thats why i want to do 'aarsi' on them so my bah dubays didnt die in vain of strict culture back then. Ali saleban paid worse price then us, warsangeli even worse, tiinle, how many ba jira manta bariga. But this duli waba loo dulqadanaya, koley geedahasi si jar ogadene, ma naxariste illa bananka hamar caanaha loo keeno oo aysan hawiye dambe koonfur degin.

It doesnt matter hadu gaf gaystay HG, lakin waa inu wantooba si uu kibrad ka qaata oo boqol sano ka bacdi jiilkisa bara inaysan ku noqon jabki hore, like we advice our kids in bah dubays some options ileen 150 years ba noo socoto tarikh ka soo labaasho dagaal iyo kasi waa dagaal tos ah oo bananka mana jirin gunnimo iyo sidina oo kale oo nagaha marketka ku dilaysan in mogadishu bakaraha abdi qaybdiid.

There is no stigma in somali society, everyone is allowed to change even criminals niyahow its not the west here we dont punish ppl forever for a mistake, but we must see the change and it starts with developing your dhaqan and isimo, thats why darod weligood xad ma kala dhigtan iyo waxasi, wala cunteya together even my dad walked into laas anood and they know his awoowe cuz wax ba na dhex martay kkkkk shax bala siiyay, ma jiro stigma in somali society like the west and all this XASUUQ NONSENSE THIS IS NEW CULTURE, DAGAALKU WAA CAADI WEEYE WAX BAY KU BARTAN IYAGU

MA WAXAD BARAN DOONTA DHAQANKA MARKI XAAR AFKA LAGA GELIYO OO LA YIRAHDO BEESHASI DHAQAN CAJIB BAY GABTA DHINACA XAARKA SIDA AMHAARKU? ILEEN MID DHAQAMEED INAY KU NOQOTO WAA NOO BALAN ADEER, I WANT TO TEACH BAH DUBAYS TO LEAVE LEGACY ON BEELAHA AY LA DAGAALAN SI AY CARURTOODA UU BARAN SIDA LEELKASE LOOGA CABSADO HALAL WEEYE.

THATS WHY MY DAD LIKES BAADIYOW WAX BUU BARTAYA, DHAQANKA MIYIGA WUU YAQANA, IYO TI MAGAALO KKKKKK

Last edited:

DR OSMAN

AF NAAREED
VIP
Waqoyi isku dhaqan manahin also. Iyagu hal niin darod ah haday arkan waxay dagaalka uu bixinaya darod ku xaar oo runti waa wax dhacay oo uu bahan baaritano iyo yuu ahaa reerkasi iyo maxaa ku dhacay. Halka baharsamuhu marku in yar oo reer mahad la dagaalo buu yirahda omar mahmoud. That's not our culture at all. Runta kama turjumayin waxnee reer waqoyi in kasto uu bilowgisa run yahay lakin balaayo ku daran oo aan meesha oolin. My dad gets angry marki ali khalif yirahdo majerten iyo dhulbahante, he says baharsame iyo inyar oo reer mahad ah majerten soo gali maayo. Xitaa all reer mahad ma aha wa in'yar aag joggo. Baharsame langaab mee dhulkisa

DR OSMAN

AF NAAREED
VIP
One strategy I have when the moryan era and 91 generation come like us. Lets use the kids up to 12 from cadow clans and put them into shabab, we have killed of his generation that clan, while ogaden cuts the trees in jubbaland. No more naxaris ma garatay, ha si kululato. Make sure they are from eelay who are farmers or southern farmers but make sure u have plan for HG reer miyi as double assault, reer miyigu halkasina 'mid illa mid' ha taab-taabto meaning mj does a bit here, og does a bit, marehan does a bit so they dont think its a qabiil thing. Make sure waa 'xasuuq wacan' uusan cilowbi karin si maskaxdisa uusan cuqdad ka bixin mental trauma, intay cadifad jirto wuxu samaynaya qaladad badan ileen cadifadu waa haram dee meel fican kuma dhamaato.

Iska daa duduble, sacad intooda badan laga reebo hilowle, iyo cayr gebigeedo waa cawaan dee nothing to losse and no dhaqan to build of, markasna weji kale somalinimo iyo dhisideeda ha laga hadlo si ay iyagu u cayaran, lakin tan cawaanka lama cilowbi karo ileen waqti cawaan weeye. We must make them open up a furin jubbaland eelay/Madow and make sure shabab recruits only 12 year olds so jiilkooda dhinto. 100 12 YEARS OLD BAAN RABA BANANKASI TAALA IYO GEEDAHA ARIMAHEEDA SI SOCOTO SI LOO QAXO MARKAS BIT BY BIT HUBKA MARKI LA SOO FURO CHEMICAL SIDA KURDI LAGU SAMEYE AYAA LA GAADHSIN KARA INTAN TUULO HILOWLE TAGNO..BUT WE MUST PLAN THE PROGRESSION OF NAARTA SLOWLY, NAARTU LAFTIEEDA TARTIB WEEYE SI WAX LOOGU FAHMO

ILLA HG HEESHISH AHAYN MASHRUC MA DHAMANAYO, ILEEN HEESHISH LA'AN WXAY ABURTA KELIYA IN CID KAL LOO HEESHIYO...SAME WITH ISAAQ, HEESHISH LA'AN WAXAY KEENTA IN CID KALE LOO HEESHIYO. XAD TOOS AH WAA IN LA DHIGA KUWASI OO QORSHO CAWAAN LOO BILAABA

Last edited:

DR OSMAN

AF NAAREED
VIP
Habar gedir waa kaa mashrucisa shabab. Take eelay/Madow/marehan kids lose generations for them, take the land, but ogaden is cutting the trees to pressure climate change, kadib shabellaha laga barakiciyo hawiyaha kale oo abtiyashay ku jiro hence why i am concerned but if i wasn't maybe caloosha bay ii talin laha.

alshabaab-children-600x380.jpg

Aniguna sidasi baan samayn laha dhinaca chemiko intan baro tuuloyinka hilowle iyo cayr gali laha iyo ti shababna koonfur waan ku biri laha wallahi ileen Madow/eelay dan ima ahan, iyo waan og ahay in shabellaha laga barakicin doono abgaal oo beeralay akhirki. Markas ogaden ayaan uu yeeri laha inay la wareegan iyo habar gedir oo 200 km joggo, cirib tir kama dambays baan ku samayn laha. Thats how i would plan it out over 30 year period. each decade measured for cawaan efficiency.

Omar mahmoud live with them so imagine how much they know, i only learned this after i spent time with them in hamar in my younger years and it never left me the image of the moryan, he doesnt have any long term ambition in 100 years for his kids, wa niin maskaxdisa manta ku nool and i knew he can be taken even into rastafarian worship hadi qof awood leh uu sheego which is happening thru blacks in america and jamaica bringing whites into it eventually all hail haile bay oranyan kkkkk but not hitler style, but GOD STYLE, their belief will be gone in god, u control him forever

Trending

Latest posts