Real shit thread

Status
Not open for further replies.

Gibiin-Udug

Crowned Queen of Puntland. Supporter of PuntExit
Like I said, Google translate isn't that good :kodaksmiley:
giphy.gif

Guys seriously stop this witch hunt. Let everyone be whatever they want on the Internet.

If menace can be a womanizer and a faithful husband @Steamdevolopment can be whatever she wants to be.

Xoxo.

Det som du skrev på forudgående diskussion var ikke uforståeligt, men det var skrevet meget bestemt uden egentlig indhold og med grammatisk fejl.

Det mig gået forbi næsen, hvis du har også skandinaviske aner, men det tvivler jeg stærk på, ligesom det lille anarkiske samfund du vil skabe dig :siilaanyosmile:

@Steamdevolopment learn about your great king,that almost made Norway a independent nation, a little bit earlier:cryinglaughsmiley::cryinglaughsmiley:
https://no.wikipedia.org/wiki/Christian_Frederik

Jeg fik skam 12 i historie i gymnasiet med siden da har mit fokus været et andet sted.

Jeg må være ærlig og sige, at hvad gamle konger har fortaget sig er ingen eller lav interesse for mig, og norsk historie er en lille del af det pensum vi havde, det mest handlede om velfærdstatens opbygning og den senere videreudvikling i konkurrence-staten.

Jeg fik skam 12 i historie i gymnasiet med siden da har mit fokus været et andet sted.

Jeg må være ærlig og sige, at hvad gamle konger har fortaget sig er ingen eller lav interesse for mig, og norsk historie er en lille del af det pensum vi havde, det mest handlede om velfærdstatens opbygning og den senere videreudvikling i konkurrence-staten.
Å skrivning på dansk, vil ikke bevise noget, når der er hjemmesider som Google oversætter:gucciwhat:

I knew you were too much of a sac to be scandinavian :obama:
I'm glad i'm not from sweden:hillarybiz:you guys are notorious for raping women and young adolescents, you guys are also known for reducing you age, when seeking asylum. :chrisfreshhah::drakelaugh:Sweden is the only place you will see a 25 year old faraaz claiming to be 13 :cryinglaughsmiley::cryinglaughsmiley:

I'm glad i'm not from sweden:hillarybiz:you guys are notorious for raping women and young adolescents, you guys are also known for reducing you age, when seeking asylum. :chrisfreshhah::drakelaugh:Sweden is the only place you will see a 25 year old faraaz claiming to be 13 :cryinglaughsmiley::cryinglaughsmiley:
:dabcasar:Thats one town sxb don't mix the civil people with the savages

Status
Not open for further replies.

Trending

Latest posts