Bij jou is wel heftig dan bro. Hier niet zo erg. Is allemaal onzin man bro wallahi. Leven gaat gewoon door en mensen gaan gewoon naar buiten en genieten van het leven. Winkels zijn nog steeds open tot sluitingstijd. Alleen instituten zoals school, bedrijven en horeca zijn allemaal dicht. Misschien in Lelystad, maar hier shit keeps going. Ondernemers hebben het moeilijk, minder klanten, maar ze blijven open.
Bro vertel me over die Bantu's haten ze Somaliërs daarzo?
Sxb ,
dit is die eerste dag, maar die virus het baie erger geword, dinge raak buite beheer, mense werk saam met die regering om tuis te bly, hulle wil plunder winkels, maar die meeste winkels is leeg
hulle het niks om te loof nie, miskien sal daar buitepakhuise wees
jy gaan in die straat uit as jy saans uitgaan, jy word dalk deur machete getref, maar vreemdelingehaat was altyd daar
bantu hier die video se siening van hoe Somaliërs die Somaliese bantu in Somalië mishandlede, maar 'n Somaliese bantu en sy vrou van Marka is verlede week sleg geslaan,
hulle haat Afrikane meer as boere en koolies
hulle mishandel selfs die inheemse Khoisan wlahi
Ek kom oor die weg met bruin mense hier in Capetown, maar toe ek vroeër in Joburg gewoon het, gebeur die moorde elke dag in die stad, maar die bende hou verband daarmee
Ek woon eerder in 'n stad gevul met bendelede as rassistiese swartes wat jou en jou gesin as gevolg van jou oorsprong sal tob
selfs die rassistiese blankes is hiervan slagoffers
Somaliërs is vlot in Xhosa en Zoeloe om vyandelikhede te vermy, maar word steeds aangeval
gewoonlik haat swart mense immigrante agv
die vakatures
Suid-Afrika gaan bankrot gaan as buitelanders nie die logistiek doen nie
die meeste swartes rook
Nyaope Crack om te ontsnap aan die slegte lewe wat hulle tot misdaad lei, ek gee nie die skuld vir Nigeriërs nie, hulle wil soos die Mexikane van die VS kkkk
dieselfde geld ook
Mosambiek trek ook voordeel uit swart Suid-Afrikaanse onnoselheid
die regering is besig om Gucci en Fendi te koop, terwyl miljoene mense geen HIV pills het nie
in plaas daarvan om die probleme aan te spreek, aanspoor hulle mense om onskuldige mense lafhartig aan te val