I want to Join PL Darawish

Status
Not open for further replies.

DR OSMAN

AF NAAREED
VIP
@DR OSMAN war wadan hormare ba jogta cudurka bipolarka iska dawey nacala ku dhale View attachment 82949

Wallahi hadi bah dubays iyo muse suldan is-galan dagaalka wallahi waxaa odayashina sugayso marki 'ciidaankooda' la jabiyo

Joseph-Pic-Thrown-Into-the-Well.jpeg

Tucking_Fypo

سلطنة مجرتين
VIP
@Jablibax me and @Abdalla and @Crow are all part of PL dervish force bal kaan kuu leeh i want to join the forces like he got a chance baal ila naa eeg:ftw9nwa:

Like his murusade ass oo cawaan dhiig will ever be righteous enough to join our holy forces:deadrose:

Tucking_Fypo

سلطنة مجرتين
VIP
He claims Birta Dheer in Nugaal a known reer mahad district baal yaa uu sheega last time Reer nuhaal mahads went ape shit and slaughtered cadoowga for claiming their lands in nugaashao_O

At the same time karbashing cadoowga cawaanta dacas in Mudug:cool:

Listen calacaaka cawaanta and that's only a subsubsub clan of reer Adan mahad:cool:

Ditoore Adi iyo reer abtiga iyo reerka sheegatid come at us as you claimed you can match us in war and claim our Nugaal landso_O

The dervish force you want to join is 65% beesha yamayska, xarfo, gaalkacyo, caduunka mudug magaclay iyo birta dheerta Nugaal boowe:diddyass:

Libaax-Joore

Beesha haplogroup e-by8081
VIP
He claims Birta Dheer in Nugaal a known reer mahad district baal yaa uu sheega last time Reer nuhaal mahads went ape shit and slaughtered cadoowga for claiming their lands in nugaashao_O

At the same time karbashing cadoowga cawaanta dacas in Mudug:cool:

Listen calacaaka cawaanta and that's only a subsubsub clan of reer Adan mahad:cool:

Ditoore Adi iyo reer abtiga iyo reerka sheegatid come at us as you claimed you can match us in war and claim our Nugaal landso_O

The dervish force you want to join is 65% beesha yamayska, xarfo, gaalkacyo, caduunka mudug magaclay iyo birta dheerta Nugaal boowe:diddyass:
Landhere an cidno u joojin ba tahay

Tucking_Fypo

سلطنة مجرتين
VIP
cidan.jpg

@Jablibax I'm in this picture after the MS civilwar in 2001 isma qarxiinyo dee ii garo lol

qardho.jpg

This is us reer faraax shirwac in green and muuse suldaan in beige after the war ciidanka laa isku daaray oo konfuur adaay walaale:cool:

@Darwiish97 can you confirm this?
Can’t confirm whether the commander of the Dervish regiment was HY but a quick search of that gabay shows some of the context as a battle between the Dervish State on one side and both the Warsangali and Majeerteen sultanates on the other
It is plausible the commander could’ve been HY as half of the latter sub clan (the HY who were under Suldaan Nuur) were allies with the Dervish for a time
But I can’t confirm if the commander was HY, my apologies my dear friend after all I am not an expert on all matters germane to the Dervish State, I merely posses a minuscule grasp of their expansive sui generis history

Libaax-Joore

VIP
@DR OSMAN ninkan wa adeerkey abahay la dhashe 9 ciyaal bu dhale 8 wil iyo 1 girl and his only 30 adigana 35 jir ba tahay 1 ukun ma heesid.... hadhu manta ku arki laha 9 bu kugu dufan laha o wallahi
IMG-20190425-WA0002.jpg

DR OSMAN

AF NAAREED
VIP
@Jablibax ninkasi habeenka ma seexan karin hadusan bah dubays ahan lahayn ogow taas, 8dasi oday oo futada wayn leh oo hilibka noo keeni jiray marki dagaal socoday yaysan cilowin manta inay ku nool yihin geesinimada bah dubays muujiyay halka 8dasi oday aad ku abtirsato oo ku faanayso awoowashayda bay waydin jireen 'waqtiga la seexan karo'

Libaax-Joore

VIP
@Jablibax ninkasi habeenka ma seexan karin hadusan bah dubays ahan lahayn ogow taas, 8dasi oday oo futada wayn leh oo hilibka noo keeni jiray marki dagaal socoday yaysan cilowin manta inay ku nool yihin geesinimada bah dubays muujiyay halka 8dasi oday aad ku abtirsato oo ku faanayso awoowashayda bay waydin jireen 'waqtiga la seexan karo'
Hadha nin raag tahay April 2020 garowe na isku key keen hadhan magalada kugu was1n nasab ma ihi
russ.png

Gibiin-Udug

Crowned Queen of Puntland. Supporter of PuntExit
Can you guys stop making fun of people's mental health. I want this place to be a safe place for everyone. It's unislamic to make fun of someone's health, please do better.

Can you guys stop making fun of people's mental health. I want this place to be a safe place for everyone. It's unislamic to make fun of someone's health, please do better.
Annaku waxaanu nahay somaali hadal kulul oo adag isu adeegsato oo waxna isku turin iskuna hambaynin hilfaha isku qaado hareeraha iskana eega hamnigoodana sheegta habeen iyo maalinba heer la filaynin dhaafa bal ma cadaan yaad innagu qaladay kulaha joojiya eedaynta jirooyinka caqliyeed walaal wax laysku hambaynayo habayaraatee waa ku wax yar nin walbaba tixdiisa iyo tallabooyinka u tilmaaman ayuu si toos ah deelka ka hingaadin arintaa miyaan sida daleb la tuuray u dhahay ? Miyaan dhameeyay hadalkii deelqaafku waa dhimashada hadal murtiyaysan e ?

Clearly I have inherited the extreme prosaic poetic flexibility ingenuity and creativity the Dhulbahante are renown and revered for both in this language and the latter

Last edited:

Gibiin-Udug

Crowned Queen of Puntland. Supporter of PuntExit
Annaku waxaanu nahay somaali hadal kulul oo adag isu adeegsato oo waxna isku turin iskuna hambaynin hilfaha isku qaado hareeraha iskana eega hamnigoodana sheegta habeen iyo maalinba heer la filaynin dhaafa bal ma cadaan yaad innagu qaladay kulaha joojiya eedaynta jirooyinka caqliyeed walaal wax laysku hambaynayo habayaraatee waa ku wax yar nin walbaba tixdiisa iyo tallabooyinka u tilmaaman ayuu si toos ah deelka ka hingaadin arintaa miyaan sida daleb la tuuray u dhahay ? Miyaan dhameeyay hadalkii deelqaafku waa dhimashada hadal murtiyaysan e ?

Clearly I have inherited the extreme prosaic poetic flexibility ingenuity and creativity the Dhulbahante are renown and revered for both in this language and the latter
I don't understand what you just wrote, but please refrain from disrespecting people because of their mental health.

Being Somali doesn't mean you've to be a prick.

I don't understand what you just wrote, but please refrain from disrespecting people because of their mental health.

Such a shame if you comprehended the kernel and crux of my comment you’d at least be partially allayed but alas it’s not the case, I bid you adieu me-lady as I deem the continuation of this conversation anathema and shall endeavour to eschew from replying to a fully grown woman who does not possess a sufficient command of her native tongue

Btw I have neither remarked on nor disrespected any persons mental problems

boqorad ayaad isku wacdaa balse boorka luuqadaada soomaaliyeed saaran iskama jaffi kartid, ma astaan boqooreed baa hadalkaan soo bandhigay Eebaan kugu dhaarshaye ?

Status
Not open for further replies.

Trending