How old are you and Where you from?

Status
Not open for further replies.

RICH

The Qadr of Allaah ta’aala is always in our favor.
Well I grew a medium sized beard but also grew my hair to my shoulders.Look totally different now but I had no problem getting with females back then neither do I have a problem getting with them now :manny:

Why is it always about getting girls. I hope no Samaroon chick in borama will fall for you. Only caring about getting siil :gucciwhat:
 

RICH

The Qadr of Allaah ta’aala is always in our favor.
:gucciwhat:

I am intrigued, what makes you say so? I just saw your comment on blondines kkk, Ik w8 wel is ff to 45, als ik dan nog niet getrouwd ben zoek ik wel is een xalimo

Ik had het simpelweg niet verwacht. Je praat alsof je in je 20s zit en bepaalde woorden zou ik m’n vader niet willen horen gebruiken lol. Tf, hoezo wachten tot 45?? Totdat je een echte echte oday bent en niet meer achter blondines aan kan? Ik krijg trouwens ook sterk het vermoeden dat jouw dochters halfbloed zijn.
 
Ik had het simpelweg niet verwacht. Je praat alsof je in je 20s zit en bepaalde woorden zou ik m’n vader niet willen horen gebruiken lol. Tf, hoezo wachten tot 45?? Totdat je een echte echte oday bent en niet meer achter blondines aan kan? Ik krijg trouwens ook sterk het vermoeden dat jouw dochters halfbloed zijn.
Your language scares me i tryed to read that but i sounded so romanian :kendrickcry:
 

RICH

The Qadr of Allaah ta’aala is always in our favor.
Every man goes through that phase its not our fault we have uncontrollable urges. Inshallah we can leave that lifestyle behind one day.

It’s not uncontrollable cause Illaahi would never test us with something we can’t bare/handle. Laakin ghair in shaa Allah. I didn’t think you were a father as well. So you’re still having the same lifestyle?

Anyways.. @Geeljire sanbuur @Slickback may Allaah protect your children against all evil. Ameen.
 
Ik had het simpelweg niet verwacht. Je praat alsof je in je 20s zit en bepaalde woorden zou ik m’n vader niet willen horen gebruiken lol. Tf, hoezo wachten tot 45?? Totdat je een echte echte oday bent en niet meer achter blondines aan kan? Ik krijg trouwens ook sterk het vermoeden dat jouw dochters halfbloed zijn.

Ik praat echt niet zo irl en zeker niet voor mijn dochters. Misschien heel wat more crude met vriended maar family is wel een ander verhaal. Ik lul over blondjes, het kan me geen reet schelen irl, despite what I may or may not have said. Ik ben niet eens zeker hoe de hele blondine ding is begonnen hier. Hoezo denk je dat ze halfbloedjes zijn?
 
Ik praat echt niet zo irl en zeker niet voor mijn dochters. Misschien heel wat more crude met vriended maar family is wel een ander verhaal. Ik lul over blondjes, het kan me geen reet schelen irl, despite what I may or may not have said. Ik ben niet eens zeker hoe de hele blondine ding is begonnen hier. Hoezo denk je dat ze halfbloedjes zijn?
How old are your children
 

RICH

The Qadr of Allaah ta’aala is always in our favor.
Ik praat echt niet zo irl en zeker niet voor mijn dochters. Misschien heel wat more crude met vriended maar family is wel een ander verhaal. Ik lul over blondjes, het kan me geen reet schelen irl, despite what I may or may not have said. Ik ben niet eens zeker hoe de hele blondine ding is begonnen hier. Hoezo denk je dat ze halfbloedjes zijn?

Funny enough zijn jouw opmerkingen over blondines blijven hangen. Ik heb het enkele keren voorbij zien komen en elke keer als ik jouw naam zie moet ik daar aan denken lol. Nothing major.

Wallaahi ik weet niet. Het is een gedachte wat in mij opkwam. Aangezien je zei dat je uiteindelijk met een Xalimo wilt settelen. It sounded like dat degene hiervoor geen Somali was.
 
Last edited:
How old are your children

9 year old twins

Funny enough zijn jouw opmerkingen over blondines blijven hangen. Ik heb het enkele keren voorbij zien komen en elke keer als ik jouw naam zie moet ik daar aan denken lol. Nothing major.

Wallaahi ik weet niet. Het is een gedachte wat in mij opkwam. Aangezien je zei dat je uiteindelijk met een Xalimo wilt settelen. Its sounded like dat degene hiervoor geen Somali was.

:cosbyhmm: I mean tbh je zit niet fout, hun zijn idd half. En the whole wait-till-45 was entirely in jest referring to odayaal going back home to marry when they can't find anything here. Niks inherently mis mee, maar dat zou ik zelf ook nooit kunnen
 

RICH

The Qadr of Allaah ta’aala is always in our favor.
9 year old twins



:cosbyhmm: I mean tbh je zit niet fout, hun zijn idd half. En the whole wait-till-45 was entirely in jest referring to odayaal going back home to marry when they can't find anything here. Niks inherently mis mee, maar dat zou ik zelf ook nooit kunnen

Interesting. M’n onderbuik gevoel had dus toch gelijk. Mag ik vragen wat de andere helft is? Nederlands?

Ah ja, ik kan me voorstellen dat je dat niks vindt. Well ieder z’n ding. Ik kan me voorstellen dat je dat niks vindt. Dat zou denk ik heel geforceerd voelen.
 
Interesting. M’n onderbuik gevoel had dus toch gelijk. Mag ik vragen wat de andere helft is? Nederlands?

Belgisch/Hongaars

Ah ja, ik kan me voorstellen dat je dat niks vindt. Well ieder z’n ding. Ik kan me voorstellen dat je dat niks vindt. Dat zou denk ik heel geforceerd voelen.

Precies, ik snap dat het misschien toch wel werkt voor een qurbojoog die erg in touch is met zijn (of haar) dhaqan. Maar dat ben ik personlijk niet, dus is het gewoon beetje predatory in my opinion
 
Status
Not open for further replies.
Top