HGs named acting Mayor of Mogadishu

dad inu isku diro u rabyaa aqli lix saac waaxid

war yaa illahay yaqaan. Hadaan wax ka sheegto siyaasada HG maa isku dir baa? Maxaad mar kasto uu xanaaqda markaan magaca Habargidir uu soo hadal qaado waa yaabe. Ciilka aad beelaha Amuudan u hayso Iska yareey neefow.

Haha true HG has been taking everything but with rightful due kkkk. Hamze and Madoobe need to sort Ogaden out in the dowlad :) so far the only top positions they have is PM, State & Police. qadeeya intey bariisku kulushahay HG waa qadeysee

We are looking for Top leadership/Positions in NISA. Our Mudulood allies should help us achieve that in’sha’allah

Jubaland liberation campaign is key to a stable Somalia

Adan Yabaal ❤️ Afmadow

46872E47-6B02-4636-927B-9E2BB8D1EA0C.jpeg
40874643-938B-4FEA-A3E1-A6BAB8250239.jpeg

Acting is the best HG can hope for lol. We have an elaay president rn you know

I noticed that you have an severe inferiority complex and cuqdad for HGs, all over in somalispot you have something to say about HGs, waa iga talo get a life waryaa and focus on the Xawadle who are stepping on your neck as George Floyd victim as we speak.

Every body knows first deputy was Murusade not HG. Saleebaan HG awalba ayagaa madaale keensadeen wiil abgaal iyo weyl loaad ninkii waraabsadaa leh 🤣🤣

This will pave the way for HG mayor of Mogadishu Bukhari himself and a nominal Abgaal Banaadir governor

Jungle

VIP
I noticed that you have an severe inferiority complex and cuqdad for HGs, all over in somalispot you have something to say about HGs, waa iga talo get a life waryaa and focus on the Xawadle who are stepping on your neck as George Floyd victim as we speak.
No cuqdad whatsoever sxb. I've mentioned many a time HG are my people.

Kaftan baro, mida kale xifaaltan dhexdeena mar kasto waa jira..

I see you joined the other day but watching my posts? What else you notice?

Jungle

VIP
war yaa illahay yaqaan. Hadaan wax ka sheegto siyaasada HG maa isku dir baa? Maxaad mar kasto uu xanaaqda markaan magaca Habargidir uu soo hadal qaado waa yaabe. Ciilka aad beelaha Amuudan u hayso Iska yareey neefow.
Cidna ciil u ma qabo eboow lkn 'HG are the backbone of this govt' kaa ma yeelin sowabta waxa waaye, meeshu maanta Hasan joogo ma joogeen hawiyaha kale la'aantooda, iska dhaaf dadku ka dhashay ee Mudulood oo dhiig u daadshay

You are from the outside looking in.