Don’t believe our blonde Peterson Larson, the incident in Brunnsparken got abolutely nothing to do with what happened last night, he is making up shidh wallahi. And he didnt even provide a source/link to this statement. Wallahi ppl love exaggarating waxkasta, I, a 14 year old looking dhoocilad run around at night time, and I live in one of these so called ”problem areas”, excatly what makes this grown up ass man scared, he even left the city move on sxb
It is specatulated that ppl from the far rights are behind it. It was too well planned for it to be the work of ciyaalka xaafada to pull this out. They burned several places at the same time, and in another city.
I personally, and many other who are critical thinkers believe there is a politics agenda behind it. It is election taking place in a month. The gay parade is taking place here this weekend as well and the prime minister is comin over to boost his ego party for the election. Det är invandrarnas fel, jag svär bror
Excatly how? Du är en individ. De är individer. Period. Du ska fan inte behöva gå runt och känna att andra människor förstör för dig bara för att era föräldrar kommer från samma land. Nej huuno i dhageyso, vi behöver a med det här kollektiva tänkandet, somalier eller invandrare för den delen är inte en homogen grupp som våldtar, knarkar och rövar kids. Du är en medborgare precis som vilken annan människa som helst, hur många svenskar ser du gå runt och tänka ”Ala bayeey de här jävla vita svenska medelålders männen förstör mitt liv och mitt ryckte” så fort pedofilhärvor nämns i media? Caadi iska dhiga bilaahi caleek
Jag vägrar låta mig definieras av vad vissa människor sysslar med, det borde ni alla göra.
Det brann främst i Frölunda, Tynnered och Hjällbo, även andra ställen som gårdsten och Trollhättan. Över 80 bilar har blivit förstörda.