🤣Why is he lying to the shacab?Abdirahman Yusuf Al-adala

Ilaahay baa naga og but gahhhhdamn qof ciidan ahayn oo sharci dawladeed ku shaqaynaynin xage la geena?🤣hadhooti dil iyo fowdo marka ay sheekadaan ka imaato maa la bilaaba ''Hub aruuris operation''In Somalia there's no such a thing as isku qabil baan nahayo loyal baan u ahay🤣qof walbo calooshiisa buu u shaqaysta marka if that happaned mala yaabaayi
HSM should have just trained and equipped the dalanyarada into SNA the old men could have been paid for their weapons and disarmed. After shabaab shaqa adag ba sugaysaa qoslaaye or next prez 🤣

Fobnimo Till I Dhimo

كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍۢ🕌☝🏾
VIP
HSM should have just trained and equipped the dalanyarada into SNA the old men could have been paid for their weapons and disarmed. After shabaab shaqa adag ba sugaysaa qoslaaye or next prez 🤣
Waa arki doona sida u ilaahay ka dhigo🤣lakin dad lugu dhahay the hub belongs to you after you have defeated shabaab mahan hadal dawlada ku haboon

Fobnimo Till I Dhimo

كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍۢ🕌☝🏾
VIP
Real dawlad should take all the hub away from every single civilian who doesn't work for dawlada🤣i would not be surprised if that started a civil war.Imagine if a new president was elected and on the first day says ''qof walbo oo dawlada u shaqaynin hubka halkaan ha soo dhigo''

:mjlol:
war dark GIF by absurdnoise

Trending