WOAT Accents

Status
Not open for further replies.

Factz

Factzopedia
VIP
I can't stand Scottish and Indian/Pakistani accents. It's awful.

tumblr_ogyob0b0Y01rfd7lko1_500.gif

Cumar

Ilaahay Gargaaryeey Gabiley Qurux Badanaa
VIP
Either Aussie or South African (Afrikaner). They both sound unsophisticated.

As is the expected answer of a fjeldabe.

Når vi en gang overtager dit land og gennemfører Blå Tands vilje, der vil du fortryde dine ærekrænkende udtalelser. :)
You know for the "alderspræsident" or resident-chief of beesha LEGO, you don't seem to know your associates very well :lolbron:. I'm "danish" as well, so slow down with the norwegian tag :whoa:.

You know for the "alderspræsident" or resident-chief of beesha LEGO, you don't seem to know your associates very well :lolbron:. I'm "danish" as well, so slow down with the norwegian tag :whoa:.

Alders-præsident? Siger du jeg er gammel? :gucciwhat:

You're as danish as falafel :kodaksmiley:

Har du rodet dig ud i noget med danske piger og i frustration bruger du hjemmesiden her? :ulyin:

Alders-præsident? Siger du jeg er gammel? :gucciwhat:

You're as danish as falafel :kodaksmiley:

Har du rodet dig ud i noget med danske piger og i frustration bruger du hjemmesiden her? :ulyin:
Hahaha, ved ikke hvor dansk man kan være. Har ihvertfald levet næsten hele mit liv i DF-land.

Falafel er is, der ingen grund til at disse den ret. Det er det eneste palæstinenser bidrager til samfundet med.

Danske piger, naaah, Den slags bliver man hurtigt træt af

I get you. Scandis typically speak well English (except for danish people), but sound weird.
Hvad mener du? Nordmænd og Svenskere har en grimmere engelsk accent end danskere :mjlol:
Danske elever klarer sig også bedre i Engelsk end resten af Norden. Det er bevist flere gange :fantasia2:

Last edited:
Status
Not open for further replies.

Trending