Who is Fahad Yasin? And why is Qatar backing him?

Status
Not open for further replies.

Hemaal

Jet life till my next life
VIP
Fahad Yaasiin Xaaji Dahir oo ka mid ah saaxibada Madaxweyne Farmaajo ayaa lagu wadaa in loo magacaabo La Taliyaha Amniga Qaranka, sida ay xaqiijinayaan ilo ku dhow dhow dowladda Soomaaliya.

Wararka ayaa sheegaya in Fahad Yaasiin uu dhowaanahanba marba madax meel la galayay, si uu uga soo muuqdo dowladda Federaalka, waxaana haatan socda qorshe loogu magacaabayo La Taliyaha Amniga Qaranka.

Dowladda Qatar ayaa la sheegay inay gadaal ka riixeyso in Mr Fahad Yaasiin loo magacaabo La Taliyaha Amniga Qaranka ee Madaxweynaha.

Wasiirka Arrimaha Dibadda Qatar ayaa sheegay in dowladda Soomaaliya ay ka dalbatay inay ka taageerto dhinaca dib u heshiisiinta iyo wada hadal lala furo Al-Shabaab, waxaana socda qorshe Qatar dhaqaale fara badan ku bixineyso.

Fahad Yaasiin ayaa xiriir wanaagsan la leh Qatar, waxaa uu mar ka soo shaqeeyay Telefishinka Al Jazeera ee fadhigiisu yahay Doxa, waxaa la sheegaa inuu ka qeyb qaatay isku xir dhex maray dowladdii hore iyo Qatar, waxaa kaloo ahaa maskaxdii ka dambeysay inay isku xirmaan Qatar iyo Madaxweyne Farmaajo, xilligii uu ololaha doorashada ku jiray.

Lama oga in Fahad Yaasiin uu booska ka saari doono Xuseen Macalin oo si KMG ah ugu magacaaban xilka La Taliyaha Amniga Qaranka.

Dowladda Qatar ayaa horay ka qeyb qaadatay qorshe dib u heshiisiin ah oo lagu soo xero geliyay hoggaamiyeyaal ka tirsan Al-Shabaab.

This comes after Farmajo's visit to Qatar. Little background on this guy would be nice @Inquisitive_ @XamarCade @TSP :feedme:

Ras

It's all so tiresome
VIP
A shadowy figure that's considered one of the king makers since AbdiQasim's presidency. Would be interested in more info on this guy as well.

images

RasCanjero-

Self imposed exile
large.jpeg

https://www.garoweonline.com/en/new...st-former-islamists-close-ties-with-president

Can't paste the article using my phone.

Also not sure how accurate the allegations in the article are.

If even 10% is true then I'd have to reconsider the tiny optimism I have left for Xamar.

Buying of the whole parliament with only $3-$4,000/m.

It's seems like these guys would sell out their country as long as you pay their salaries.

If parasites like Mr failed journalist continue to control SFG from the shadows then what hope do we have to fix Somalia.

You don't have permission to view the spoiler content. Log in or register now.

This fucker caused farmaajo so much trouble.

If it wasn't for taking his Qatar backed money he could have sided with UAE and Suadi and although me and the rest of the somalis would be upset it would lead to the gobols being happy and maintaining farmaajo momentum and him not to make new alliances with ehtoipha extradition.

SO

1) Backing Qatar > 2) Gobols being against you > 3) lack of political will to set agenda > 4) extrodition of galbi daxah > 5) slowing of moment > 6) lack of security gains

RasCanjero-

Self imposed exile
I also find it weird that there are barely any Fahad Yasin threads on sspot conspiracy central.

What of it @Inquisitive_ ? is this a minor character or is everyone just interested in irrelevant politicians while this guy gets ignored.

Status
Not open for further replies.