UAE sign a agreement with Puntland to operate Bossaso International Airport

FBIsomalia

True Puntlander
VIP
Madaxweynaha dowladda Puntland, Siciid Cabdullaahi Deni, ayaa sheegay in garoonka diyaaradaha Boosaaso maamulkiisa lagu wareejiyay shirkad laga leeyahay dalka Imaaraatka Carabta.

Inkastoo madaxweynuhu sheegin magaca shirkadaan, hadana wuxuu kalsooni weyn ka muujiyay in shirkaddani ay dhaqaale xoogan ku maalgalin doonto madaarka Boosaaso islamarkaana suurto galindoonto in duulimaadyo casri ah ay kusoo xirtaan Puntland.

Madaxweyne Deni waxaa uu dhanka kale difaacay go’aanka ay ku wareejiyeen maamulka madaarka Boosaaso, isaga oo sheegay dalku inuu u baahan yahay maalgashi uu ku horumaro meel kasta haka yimaadee.

“Haddii aan dalka shirkaddo lagu wareejin ma sidaan ayaa la ahaanayaa? mala hayaa dad Soomaaliyeed oo maalgashanaya? Looma baahna in la iska hadlo, dalkaan masuuliyad ayaa iga saaran horumarkiisa,” ayuu yidhi madaxweynuhu.

Ma caddayn madaxweynuhu muddada ay shirkaddaan maamuli doonto madaarka Bosaso iyo goorta ay si rasmi ah u bilaabi doonto maalgalinteeda.

Hadalka madaxweyne Deni ayaa kusoo beegmaya iyadoo aan weli la bilaabin maalgalintii lagu sameyn lahaa dekeda Boosaaso oo ay haatan maamusho shirkada DP-World.

Dad badan ayaa dhaliilsan in Emaratka gacanta loo galiyo madaarka Bosaso, inkastoo dowladdu ku andacootay maalgalintii Imaaraatku ku sameyn lahaa dekeda Bosaso inay dib u dhigtay dilka loo geystay agaasimihii dekeda Bosaso ee DP-World, Paul Farmosa.

PUNTLAND POST

Great choice president Deni. We have to do anything for PL.

Cognitivedissonance

A sane man to an insane society must appear insane
Stay WOKE
VIP
Deni yoga is selling puntland clearly with a calool like his i can relate as the saying goes a mans heart is through his stomach and With that emirate oil money the sky is the limit cavier, lobsters...

Why is it okay for Turkey to operate Mogadishu but UAE can not operate Bosaso?

It's more than just operation of an Airport

If you fail to see that UAE is neither friend not sincerely investing in any part of Somalia than I can't help you

Anyhow hope it goes well but I'm sure it's better to deal with a nation thats on better terms with Villa Somalia

repo

Bantu Liberation Movement
VIP
It's more than just operation of an Airport

If you fail to see that UAE is neither friend not sincerely investing in any part of Somalia than I can't help you

Anyhow hope it goes well but I'm sure it's better to deal with a nation thats on better terms with Villa Somalia
You can't help me because you do not have a logical reason. There's no need to put that on me.

You can't help me because you do not have a logical reason. There's no need to put that on me.

The UAE which thus far has trampled on the territorial integrity and which is a threat to the country should not be entertained let alone given the keys to a port and an airport

Trending