Swedish Government tweeted islamophobic and the N word in quote.

Vem sa till er shukaanski orten guzzar, det drf ja snackar med väl utbildad halimo o bakom henne balkan guzz :russ:
Dags att ni beter er som män och skaffar bra och friska förhållande och hunno jag tror inte att en välutbildad halimo skulle dras till en otrogen orten grabb loool
 
Woo I Know Hadal Macaan Gacaliso Det är Ni Som Är Helt Läskiga Med Dom Ögonen Ni Har Fyfan Man kan inte ens approach dessa tjejer
:damedamn:

Words like gacaliso make me wanna run for my life, ett tips när ni pratar med tjejer snacka inte geljire somaliskan
 

Marshall D Abdi

Know you’re place peasant
Dags att ni beter er som män och skaffar bra och friska förhållande och hunno jag tror inte att en välutbildad halimo skulle dras till en otrogen orten grabb loool
Är långt från orten grabb, e faktiskt sheikh kille plus hon e muslim balkan guzz satt det halal för mig antar jag 🤷‍♂️
 
Words like gacaliso make me wanna run for my life, ett tips när ni pratar med tjejer snacka inte geljire somaliskan
Så du vill vara marti hela ditt liv är batre bättre för er somaliska tjejer vi vet att ni e lite självhatare av er själva men det kan ändras eller bli en handväska för araber kurder afganer come correct hunno
:gaasdrink: :gaasdrink:
 

Trending

Top