Somalis in America who cry about stereotypes should shut up

Xoxoxo

VIP
Wallahi try living with southern Americans and Caribbean’s because I genuinely get shocked when Somalis over in the US cry about African Americans
 

Thugnificent

Father, lover, scholar, landheer
Try living here in the Netherlands
I bet you live in Noordbrabant. That province is cursed. There are more pigs then humans there kkk. Do ciyaale call you zwarte Piet?
Cracking Up Lol GIF
 

Xoxoxo

VIP
I bet you live in Noordbrabant. That province is cursed. There are more pigs then humans there kkk. Do ciyaale call you zwarte Piet?
Cracking Up Lol GIF
Antilianen hadden kkr veel lef om mij en andere Afrikanen “Zwarte pieten” te noemen bah bah. Ze zitten hier vol in Tilburg. Nog nooit zulke self haters gezien man, ze zijn zelf blacka’s maar houden van lightskin met blond haar en groene ogen
 

Xoxoxo

VIP
African Americans seem nice. American Somalis have it very easy compared to those of us in Europe.
Yeah a lot of them actually moved as A bunch to the US. Somalis here come from different tribes clans and even ethnicities so it’s all war and fights against each other
 

Thugnificent

Father, lover, scholar, landheer
Antilianen hadden kkr veel lef om mij en andere Afrikanen “Zwarte pieten” te noemen bah bah. Ze zitten hier vol in Tilburg. Nog nooit zulke self haters gezien man, ze zijn zelf blacka’s maar houden van lightskin met blond haar en groene ogen
That's why I only chill with Muslims.

They are real selfhaters. Zwarte Piet is literally a slave from Suriname/the antilles

 

Xoxoxo

VIP
That's why I only chill with Muslims.

They are real selfhaters. Zwarte Piet is literally a slave from Suriname/the antilles

Weet je nog wat het ergste is? Ik had ruzie met zo’n half bloedje (half Suri) en ik zei dat Soma’s niet belachelijk worden gemaakt in de VS omdat wij niet “dark skins” zijn daar en ze zei letterlijk dit:

“sorry hoor maar als Soma’s niet als darkskins worden gezien in de VS, hoe donker zijn die blacka’s daar?”
 

Xoxoxo

VIP
That's why I only chill with Muslims.

They are real selfhaters. Zwarte Piet is literally a slave from Suriname/the antilles

No man zelfs andere moslims kan je niet vertrouwen. Marokkanen bij mij in de buurt deden precies hetzelfde. Ik had geen last van Turken of Allgerijen
 

Thugnificent

Father, lover, scholar, landheer
No man zelfs andere moslims kan je niet vertrouwen. Marokkanen bij mij in de buurt deden precies hetzelfde. Ik had geen last van Turken of Allgerijen
Ikzeg je eerlijk het gaat meer over welk niveau ze doen. Heb nooit hoofdpijn met mensen die serieuse HBO opleidingen doen. Die mensen zijn altijd chill zonder drama. Ik ga eigenlijk ook amper met somas om.
:francis:
 

Xoxoxo

VIP
Ikzeg je eerlijk het gaat meer over welk niveau ze doen. Heb nooit hoofdpijn met mensen die serieuse HBO opleidingen doen. Die mensen zijn altijd chill zonder drama. Ik ga eigenlijk ook amper met somas om.
:francis:
Oh jij doet nog HBO ik zat vorig jaar op het VMBO kader en zat met al die idioten op school. Ze hebben serieus echt waar geen hersen cellen.

maar Ey ik heb ook gwn gezien dat Somalische vrouwen gehyped worden in de VS & Canada maar wij vrouwen en mannen hebben srs de zelfde stereotypen en worden beiden gehaten 💀 heb nog nooit dit bij een andere volk gezien
 

Thugnificent

Father, lover, scholar, landheer
Oh jij doet nog HBO ik zat vorig jaar op het VMBO kader en zat met al die idioten op school. Ze hebben serieus echt waar geen hersen cellen.

maar Ey ik heb ook gwn gezien dat Somalische vrouwen gehyped worden in de VS & Canada maar wij vrouwen en mannen hebben srs de zelfde stereotypen en worden beiden gehaten 💀 heb nog nooit dit bij een andere volk gezien
Wist ik niet. Ik ging nooit met suris en antis om. Ik zou gwn andere vrienden zoeken. Makkelijkste is via hobbies. Doe een cursus "arabic calligraphy" ofso. Meestal zijn die mensen rustig.
 

Xoxoxo

VIP
Wist ik niet. Ik ging nooit met suris en antis om. Ik zou gwn andere vrienden zoeken. Makkelijkste is via hobbies. Doe een cursus "arabic calligraphy" ofso. Meestal zijn die mensen rustig.
Nah man beide mensen gaven me echt trauma, ene groep vond me te Verkaast en waren low-key racisten (sommige Marokkaanse meiden dachten dat ik oprecht geen haar had doordat ik nooit het heb laten zien aan hun, en de jongens zeiden altijd dat ik knapper zou zijn gewenst als ik niet zo donker was), anti’s en Suri’s zijn zo xenophobisch en islamophobisch wat echt niet normaal is, maar hun attack was echt specifiek gericht op het feit dat ik een Soma ben.

En dan waren andere buitenlanders verbaasd om bet feit dat ik alleen omga met andere Soma’s en Nederlanders
 

Trending

Latest posts

Top