Somalinimo is dead

Tucking_Fypo

سلطنة مجرتين
VIP
Siad Barre was a hero who will be dearly missed, you should be thankful he built Bosaso port anf Galkacyo Bosaaso highway. He did more for MJ than his own tribe successfully appeased them as SSDF laid arms and were rewarded with positions. MJ and Siad had no beef after 87 yet here you are insulting him :mjlol:
He was kuffar filth anyone supporting him is grade A hypocrites, theives raised on haram money, he try appease us knowing you don't support dhaqanxumadiina!!

You are perfect example our you pppls dhaqan from Alshabab wishing for them to bomb what you consider enemy clans, you then became Galmudug back AS on to a Siyaadist bragging about massacres and you ppl did to Farmaajo supporter now here defending you kaffir uncle uncle regime.

Atleast madmullah is open about you ppls mindset!!!
Screenshot_20200731_222025.jpg

No ideology ever dies unless you let it. The worst thing that has come out of somalia is useless people who don’t come up with solutions but rather bash everything we stand for. Qabilist really want somalinimo to die. Well it’s alive and well.

TekNiKo

“I am an empathic and emotionally-aware person.
VIP
He was kuffar filth anyone supporting him is grade A hypocrites, theives raised on haram money, he try appease us knowing you don't support dhaqanxumadiina!!

You are perfect example our you pppls dhaqan from Alshabab wishing for them to bomb what you consider enemy clans, you then became Galmudug back AS on to a Siyaadist bragging about massacres and you ppl did to Farmaajo supporter now here defending you kaffir uncle uncle regime.

Atleast madmullah is open about you ppls mindset!!!
View attachment 135344
Oh I am a straight tribalist I am no nationalist Ill admit that :mjlaugh:

Tucking_Fypo

سلطنة مجرتين
VIP
Siad Barre was a hero who will be dearly missed, you should be thankful he built Bosaso port anf Galkacyo Bosaaso highway. He did more for MJ than his own tribe successfully appeased them as SSDF laid arms and were rewarded with positions. MJ and Siad had no beef after 87 yet here you are insulting him :mjlol:
We dont support a gaal fighting against Islam a gaal stealing a nations wealth as rightious rewards pay his qabiil and supporters. Alhamdulilah we are blessed our lands is blessed our people mashallah better than ever!

How you people been doing since that gaal died in the toilet how far did haram money get you or dhiigga shacaabka?? easy to see who allah blessed of the sides the two kaffir faqaash or the or muslim rebels fighting for xaq :tacky:

TekNiKo

“I am an empathic and emotionally-aware person.
VIP
We dont support a gaal fighting against Islam a gaal stealing a nations wealth as rightious rewards pay his qabiil and supporters. Alhamdulilah we are blessed our lands is blessed our people mashallah better than ever!

How you people been doing since that gaal died in the toilet how far did haram money get you or dhiigga shacaabka?? easy to see who allah blessed of the sides the two kaffir faqaash or the or muslim rebels fighting for xaq :tacky:
Your making takfiri now? No argument there.

Jiron

wanaag
NABADOON
VIP
It’s alive and well depending on who u are, if you engage in clan politics all the tjme and see everything through those lenses, than everything will appear rotten to core with no sign of hope. I am here to tell you theres a diverse population of men and women of every region who don’t believe in the destructive nature of qabyaalad. We will save Somalia and bring you onboard too :)

You may agree or disagree

Somalia died long time ago , we've witnessed the decaying of a carcass

The remains are skeletal bones , there's no flesh , no organs , just a corpse left to rot
So what's the point reassuring ourselves the possibility of reviving a dead nation.
We are so disenfranchised , divided and largest refugees on this planet, we are so displaced that our people are dispersed in all 7 continents .
We repeat the same mistskes as our forefathers who were Qabyaalad driven

Why lie to ourselves with nationalism when we know 99% of our "countrymen" are cuqdad ridden and filthy qabyaalists to the core , xaasidnimo, sixir, evil eye is so strife in our communities

Any self respecting geeljire would know Somalia was an artificial state.

Geeljires may speak the same tongue as lingue franca over the last few centuries but were not of the same origin
Each qabiil are their own ethnic which explains the loathe they have for one another

Midnimo eey baa cunay
Dadku waa is neceb yihiin daruuri na ma ahan in hal meel la isku wada dajiyo, dad isku tagay waaye ee gumaaystaha hoos isu wada keenay
waxaad moodaa sida ay isku dhaqmayaan inay yihiin shisheeye, shaki iguma in arintaan u yahay run
Somalinimo waa la soo alifay waxno kama jiraan
Kala qowmiyad ayay kala yihiin marka si sharaf leh aan u kala tagno

Waxaa sharaf ah in qofwalba arintaan u ka qayb galo si fiican ka fakira , maanka kaashado , xanaaq la'aan iyo buuq la'aan
Si nabad leh dadkaa degmooyinkooda ha u wada ambabaxaan ayagoon dhiig daadin

Waa ayaan daro in arinta maanta sidaas u maraya, waxna lagama badali karo marxalada maanta aan ku sugan nahay iyo in aysan xal kale jirin ,
inta aanan baangado, faasas iyo qoriyo mar kale isku qaadin soo kulama haboona in aan soo bandhigo waxaa inoo fiican

Hadii aan ku yeelo ra'iygaaga. Somalia waxa kunool qabiilo 20 kor udhaafay, qabiil walba waxa uu leeyahay lafo badan, laf walba lafo kale ayey leedahay. Waxa meeshaas kasoo baxaya 100 qowmiyadood oo isneceb. Sideeh 100 qowmiyad oo midna rabin mid kale iney u taliso u xalin kadhaa?

Arinkan qabiilada wadamo badan baa hore oogu soo fara gubtay. Marka ma waxaad rabtaa in aanu kusoo celino qaladaadki ey wadamo badan horey oogu gubteen. Japan, Scotland, Saudi Arabia, Turkey, Russia, Mexico iyagoo dhan qabiilo bey boqolaal sano kudhka iskaga jarayeen, cadaw shisheeye nah markuu kusoo duulo ey noqon jireen waxarihii marba mid waraabuhu cunay, ileen waa dad iyaga isnecebe.

Hadalkaagu ma yeelanayo macno aan aheyn shisheeyahu siduu doonto ha inaga yeeshee, siduu doono ha inoo duleystee, un Somaliga aan iska tiirsho oon meel iska saaro. Maanta Somali ceel biyah ama neef ari ah bey kumanaan iskaga leysaa, se ajinabiga oo nuclear waste, plastic waste, terrorism, economic terrorism, poisoning ku sameynaya ma kala jecla waligaa ma aragtay qabiilo Amisom weerar ku qaaday, qabiil ka fal celiyo drone attacks west ga ma aragtay, qabiil dhagarta carabta ka fal celiya ma aragtay, qabiil ka hadlayo xasuuqi Ethiopia 2006-08 ey koonfurta Somalia ka geysatay ma aragtay?
Somalida in ey iyagu is cadaaweystaan will only lead into our extinction.

Some of you are hate filled by your lying low iq parents, over exaggerated the evils of other qabiils.
Clan nations is impossible, given the land mass of current Somalia and how one clan lives in all over Somalia.

kickz

Engineer of Qandala
SIYAASI
VIP
No ideology ever dies unless you let it. The worst thing that has come out of somalia is useless people who don’t come up with solutions but rather bash everything we stand for. Qabilist really want somalinimo to die. Well it’s alive and well.

This right here, no matter how much qabilists tried to kill it the last 30 years it still is strong today :wow:

J-Rasta

Inactivated
VIP
Hadii aan ku yeelo ra'iygaaga. Somalia waxa kunool qabiilo 20 kor udhaafay, qabiil walba waxa uu leeyahay lafo badan, laf walba lafo kale ayey leedahay. Waxa meeshaas kasoo baxaya 100 qowmiyadood oo isneceb. Sideeh 100 qowmiyad oo midna rabin mid kale iney u taliso u xalin kadhaa?

Arinkan qabiilada wadamo badan baa hore oogu soo fara gubtay. Marka ma waxaad rabtaa in aanu kusoo celino qaladaadki ey wadamo badan horey oogu gubteen. Japan, Scotland, Saudi Arabia, Turkey, Russia, Mexico iyagoo dhan qabiilo bey boqolaal sano kudhka iskaga jarayeen, cadaw shisheeye nah markuu kusoo duulo ey noqon jireen waxarihii marba mid waraabuhu cunay, ileen waa dad iyaga isnecebe.

Hadalkaagu ma yeelanayo macno aan aheyn shisheeyahu siduu doonto ha inaga yeeshee, siduu doono ha inoo duleystee, un Somaliga aan iska tiirsho oon meel iska saaro. Maanta Somali ceel biyah ama neef ari ah bey kumanaan iskaga leysaa, se ajinabiga oo nuclear waste, plastic waste, terrorism, economic terrorism, poisoning ku sameynaya ma kala jecla waligaa ma aragtay qabiilo Amisom weerar ku qaaday, qabiil ka fal celiyo drone attacks west ga ma aragtay, qabiil dhagarta carabta ka fal celiya ma aragtay, qabiil ka hadlayo xasuuqi Ethiopia 2006-08 ey koonfurta Somalia ka geysatay ma aragtay?
Somalida in ey iyagu is cadaaweystaan will only lead into our extinction.

Some of you are hate filled by your lying low iq parents, over exaggerated the evils of other qabiils.
Clan nations is impossible, given the land mass of current Somalia and how one clan lives in all over Somalia.
Si fiican u maqal , xumaan ha u arag ,
Sanad walba sheekada wey si xumanaysa, marxalada maanta aan ku jirno wey liidata waxay na matashaa wixii ee dadku 91 isku galeen oo kale, marka xaalada dalkeena waa dhigada
Marwalba waxaad mooda in cajilada dhib lagu soo celinayo, REPLAY isku samayo.

Waa nasiib xumo in waxaan tusaale laga qaadin, la iska dhegatiro
quus kamaysaan qaadan wixii na soo maray , dadkeenu kama waantoobin takoorida , waayo arag na mabo jiro
siyaasada na qareer waaye, sinaan ma jirto , cadaalad ma jirto, dowlad tayo leh iskaba dhaaf , nin walba jago heya waa calooshiisa u shaqayste , qof daacad dalkiisa matala waa ay ku yar tahay Soomaalida idil

Somalia wey dhimatay , dadku na kala dhintee ,

waanu ognahay in ku dhawaad 20 qabiil kala duwan ku nool degaano badan , intaas oo lafaf iyo jilib u kala baxaan hadii aan tiro koob samayno waa ay sii badanayaan, run ahaanti qiyaas fiican kama bixin karno xitaa hadii aanu baadigoob ku samayno , qolo walba oon weligood la maqal ayaa soo wada shaacaya
taasi na inkiri mayno, waa wax yaabaha sababay ama dhalisay colaada iyo dagaalada sokeeye, nin walba ku abtirsada awoowgiis wuxuu ku jira tartan culus
Inta aanu ku jirno naceybkaan tiradaan la'eg wey inaga tambadisay umadaan , umalayn maayo in dalkeena ku aragno isbadal
Ama horumar gaarno iskaba iloow la tartanka aduunka , waayo waanu dhib dhacnay qarniyo weliba
Ma maqashay Maahmaahdaan

"I, against my brothers. I and my brothers against my cousins. I and my brothers and my cousins against the world"

Soomalida waa wada sidaas oo miiran sxb

Tucking_Fypo

سلطنة مجرتين
VIP
Question: the last 60 years with all the wars, massacres, famines and so on have we somalis historically gone through same level of conflicts!?

Automaton

The founder of Somali Civil Liberties Union(SCLU)
Somalia is not dead and will never die no matter what narrow minded tribalists do. No one is helping to solving any issue. only complaining about Somalia is this, Somalia is that duur duur

Si fiican u maqal , xumaan ha u arag ,
Sanad walba sheekada wey si xumanaysa, marxalada maanta aan ku jirno wey liidata waxay na matashaa wixii ee dadku 91 isku galeen oo kale, marka xaalada dalkeena waa dhigada
Marwalba waxaad mooda in cajilada dhib lagu soo celinayo, REPLAY isku samayo.

Waa nasiib xumo in waxaan tusaale laga qaadin, la iska dhegatiro
quus kamaysaan qaadan wixii na soo maray , dadkeenu kama waantoobin takoorida , waayo arag na mabo jiro
siyaasada na qareer waaye, sinaan ma jirto , cadaalad ma jirto, dowlad tayo leh iskaba dhaaf , nin walba jago heya waa calooshiisa u shaqayste , qof daacad dalkiisa matala waa ay ku yar tahay Soomaalida idil

Somalia wey dhimatay , dadku na kala dhintee ,

waanu ognahay in ku dhawaad 20 qabiil kala duwan ku nool degaano badan , intaas oo lafaf iyo jilib u kala baxaan hadii aan tiro koob samayno waa ay sii badanayaan, run ahaanti qiyaas fiican kama bixin karno xitaa hadii aanu baadigoob ku samayno , qolo walba oon weligood la maqal ayaa soo wada shaacaya
taasi na inkiri mayno, waa wax yaabaha sababay ama dhalisay colaada iyo dagaalada sokeeye, nin walba ku abtirsada awoowgiis wuxuu ku jira tartan culus
Inta aanu ku jirno naceybkaan tiradaan la'eg wey inaga tambadisay umadaan , umalayn maayo in dalkeena ku aragno isbadal
Ama horumar gaarno iskaba iloow la tartanka aduunka , waayo waanu dhib dhacnay qarniyo weliba
Ma maqashay Maahmaahdaan

"I, against my brothers. I and my brothers against my cousins. I and my brothers and my cousins against the world"

Soomalida waa wada sidaas oo miiran sxb

Marka taasi xal maaha. Dunida dad baa xasuuq malaayiin ah iska xasuuqay, balse go'aansaday iney common interests iyo cadawgooda shisheeye umidoobaan.

Existential threat baanu ku jirnaa qabiil muxu yahay.
Qabiil is just some illiterate odayaal in badiyo, who lived centuries ago.
Their names carries nothing significant, for them to cause so much problems.
Those qabiil odayaal, that we're making such a big deal, were probably some unknown mediocre village dudes.

We need to understand this, if we go onto our current path, we may be wiped out by bigger, more united, stronger forces.
The world is advancing at a light speed.
Do you want Somalis to be left behind, like peasants, subhumans?

Qabiil is not worth stop us from eating well in this world.
We have 1/4 of world's uranium reserves, huge oil/gas reserves worth trillions, enough arable land to feed our neighbors, strategic location for shipping, military, aviation, tourist.
Why would any educated sane man would ever choose qabiil over all those blessings?

Trending