Somaliland Militia Do Igu Sawir In Boocame And Then Flee.

DR OSMAN

AF NAAREED
VIP
WAR CUSUB:
Puntland oo sheegtey in Somaliland ay 'duullaan' ku soo qaadday.
-
"Waxan ku sugna ilaa shaley Degmada Bocame waxaan rabaa in aan la wadaago Shacab iyo Dawlada PUtland iyo Umada Somaliyeed ba in maanta ay duulan ciidan ku Soo qaadeen Ciidanka Somaliland magalada Bocame yagoo wata 45 tigniko ah, aynu weheliyaan ninka sheegta Gudomiyaha Gobolka Sool ee Somalind iyo saraakiil ciidan iyo dadkaloo weheliya oo Ka Soo raacey Laascaanood.

Waxaa Ka horyimid dadka magalada degan qeybihiisa kala duwan iyo ciidanka Boliska degmada.

Waxaa u suuro geliweydey in ay magalada Soo galaan, kana helaan Soo dhaweyni.

Waxaa nasiib daro ah in maamulkaas xiligan adag ee abaraha iyo sixir bararku dadku la daaladhacayaan ay duulan Soo qaadan.

Waxaa duulanku daarana labo ujeedo, mid in lacarqaladeeyo nabadeynita beelaha walaalaha ah ee Xasan Ugaas iyo Maxamed Ugaadh iyo Bahdubeybi oo meel gebegabo ah mareysa isimada dhaqanka ay hada gabagabeyni teeda ku jiraan aynu ugu dambeysey gogoshii Ugaad Maxamud Ugaas Cabdulahi dhegey Bocame iyo shirka hada Garoowe isimadu ujoogaan.

Waxaa kaloo la rabaa in lagu mashquuliyo reer Somalind oo hada Muuse Biixi rabo inuu boobo,
oo hada buuq weyni Ka taagan yahay.

Bocame sacad kadib weyka tageen yagoo kabadan joogi kari waayey.

Bocame hadda Waxaa ku sugan aniga iyo Xildhibaan Cabdiraxaman iyo gudomiyaha Gobolka Sool iyo mamulkii degmada waana nabad."
Ilyaas Lugatoor Gebiley

Wasiirka Duulista Hawada Puntland.
Xigasho : @Mohamed Salh

DR OSMAN

AF NAAREED
VIP
These Somaliland thugs when-ever they want to extend their term or have internal problems, they create problems with Puntland. This has happened with each leader since Rayale.

Bah Dubays n Hassan Ugaas will make peace and we will not allow Somaliland to cuz conflict between us, I am bah dubays and urge we congregate immediately and push these jama siyad out of las anod.

FBIsomalia

True Puntlander
VIP
WAR CUSUB:
Puntland oo sheegtey in Somaliland ay 'duullaan' ku soo qaadday.
-
"Waxan ku sugna ilaa shaley Degmada Bocame waxaan rabaa in aan la wadaago Shacab iyo Dawlada PUtland iyo Umada Somaliyeed ba in maanta ay duulan ciidan ku Soo qaadeen Ciidanka Somaliland magalada Bocame yagoo wata 45 tigniko ah, aynu weheliyaan ninka sheegta Gudomiyaha Gobolka Sool ee Somalind iyo saraakiil ciidan iyo dadkaloo weheliya oo Ka Soo raacey Laascaanood.

Waxaa Ka horyimid dadka magalada degan qeybihiisa kala duwan iyo ciidanka Boliska degmada.

Waxaa u suuro geliweydey in ay magalada Soo galaan, kana helaan Soo dhaweyni.

Waxaa nasiib daro ah in maamulkaas xiligan adag ee abaraha iyo sixir bararku dadku la daaladhacayaan ay duulan Soo qaadan.

Waxaa duulanku daarana labo ujeedo, mid in lacarqaladeeyo nabadeynita beelaha walaalaha ah ee Xasan Ugaas iyo Maxamed Ugaadh iyo Bahdubeybi oo meel gebegabo ah mareysa isimada dhaqanka ay hada gabagabeyni teeda ku jiraan aynu ugu dambeysey gogoshii Ugaad Maxamud Ugaas Cabdulahi dhegey Bocame iyo shirka hada Garoowe isimadu ujoogaan.

Waxaa kaloo la rabaa in lagu mashquuliyo reer Somalind oo hada Muuse Biixi rabo inuu boobo,
oo hada buuq weyni Ka taagan yahay.

Bocame sacad kadib weyka tageen yagoo kabadan joogi kari waayey.

Bocame hadda Waxaa ku sugan aniga iyo Xildhibaan Cabdiraxaman iyo gudomiyaha Gobolka Sool iyo mamulkii degmada waana nabad."
Ilyaas Lugatoor Gebiley

Wasiirka Duulista Hawada Puntland.
Xigasho : @Mohamed Salh
Almost this 5 time and cant to bribe reer Bocaame, they saw what happen to tukaraaq and Lasscanood.

DHOONYACAB

Xagar Badhaadhe Bu'ale
We away from ceriigabo 10KM.
I know that-I just want puntland to plan and pressure somaliland-I understand how complicated the situation is but puntland cant sit wait-Somaliland is constantly plotting,it has to be challanged for it to back off.

Almost this 5 time and cant to bribe reer Bocaame, they saw what happen to tukaraaq and Lasscanood.

Puntland and DDS need to unite and read Quran on Dhulbahante then push the idoor out of Harti lands, if Mj was focused they would whoop Isaq in a few days, Puntland is being targeted from Two sides, we need more attention on the id22r front

This is not good-Thats 40 miles from groowe-Puntland must become more aggresive.
Laascaanood is 80 miles and Tukaraq is 48 miles, the local people are more pro Somaliland than Puntland (I would think more Sool soldiers work for Somaliland) and it's the opposite in Sanaag bari where you can hardly find any support for Somaliland.

DHOONYACAB

Xagar Badhaadhe Bu'ale
Laascaanood is 80 miles and Tukaraq is 48 miles, the local people are more pro Somaliland than Puntland (I would think more Sool soldiers work for Somaliland) and it's the opposite in Sanaag bari where you can hardly find any support for Somaliland.
When i talk to those people in real life non of them ever show support for somaliland-Their angle is more of grievance within harti-Kind of spite eachother-Puntlanders and harti would know better than me what's in their best intrest-I was more so advising that hey these people are pushing& poking and need to be pushed back quick.

When i talk to those in real life non of them ever show support for somaliland-Their angle is more of greivance within harti-Kind of spite eachother-Puntlanders and harti would know better than me what's in their best intrest-I was more so advising that hey these people are pushing& poking and need to be pushed back quick.
Here's the dilemma, these soldiers and officials are reer Sool who are working for Somaliland so they're in their land and my point is if reer Sool want to work for Somaliland let them be no need to fight them.

DHOONYACAB

Xagar Badhaadhe Bu'ale
Here's the dilemma, these soldiers and officials are reer Sool who are working for Somaliland so they're in their land and my point is if reer Sool want to work for Somaliland let them be no need to fight them.
Yeah you cant realy stop them from their land-If you fight over it today they will bring them back tommorow-I understand man.Do you have the map of where things are today? And who settles boocame what sub clan?

Calaami

Garaadka Guud ee Beesha Calaamka
:kanyeshrug: Let these niggas go SL. Warsangeli more valuable to PL anyway, Badhan city #4 in most taxes paid to Puntland

Reborn
:kanyeshrug: Let these niggas go SL. Warsangeli more valuable to PL anyway, Badhan city #4 in most taxes paid to Puntland

4th most taxed?

Plus the Tax is mainly raised through customs.

Yet receive 0 from government municipality budget in 2021...

photo-2.PNG

Yeah you cant realy stop them from their land-If you fight over it today they will bring them back tommorow-I understand man.Do you have the map of where things are today? And who settles boocame what sub clan?
Somaliland is in Tukaraq (80 km to Garoowe and 52 Km to Laascaanood), Xasan Ugaas settles Boocame and they mostly work with Puntland so the soldiers stationed in Boocame work for Puntland and last night Puntland sent reinforcements but the Ugaas said we don't want a war and Somaliland officials will leave after their visit which they did after few hours.

DHOONYACAB

Xagar Badhaadhe Bu'ale
I did not know they were still in tukaraq,For some reason i forgot all about that-Puntland should explore connections with HY-They are not happy over there.

Trending

Latest posts