Thugnificent
Father, lover, scholar, landheer
She said she isn't allowed to register a business under her name. Is this true reer ogaden??

Not everywhere, in somaliland the women practically rule the suuq. (The men are to busy chewing khat though kkkk)The sad reality when ur from a misogynist religion and culture
???? you just making shit up now i got hella female family members with store front shops back homeThe sad reality when ur from a misogynist religion and culture
Bro waar in SL kom jij vandaan?Not everywhere, in somaliland the women practically rule the suuq. (The men are to busy chewing khat though kkkk)
![]()
Gabiley district. Weet jij hvl akkergrond daar kost per hectare?Bro waar in SL kom jij vandaan?
Nee man hoėveel? Ik kom uit arabsiyo mijzelfGabiley district. Weet jij hvl akkergrond daar kost per hectare?
![]()
Geen idee drm maakte ik deze thread.Nee man hoėveel? Ik kom uit arabsiyo mijzelfben je HA?
Bro i wou land kopen in arabsiyo ik ben Nederland zat. Will je wiet plantage starten?Geen idee drm maakte ik deze thread.. Ja ik ben HA
she is just a gaal that want attraction???? you just making shit up now i got hella female family members with store front shops back home
that is what happens when you let yourselves to be ruled by amhra's puppet.She said she isn't allowed to register a business under her name. Is this true reer ogaden??
Sxb kweek khat in greenhouses. Het is makkelijker om khat te verkopen dan wiet daar. Voor khat geld verser is beter. Je concurrentie moet het importeren vanuit Ethiopië. Jij kan de meest verse khat verkopen in alle suuqs van west somaliland.Bro i wou land kopen in arabsiyo ik ben Nederland zat. Will je wiet plantage starten?
Bro ik heb mijn abo gevraagt hōeveel hij heeft betaald voor land in arabsiyo en hij zij 10k to 15k. En bro het is beter om daar wiet te maken en dan smokelem naar Nederland. Alleen somaliers doen khat voor de rest niemand. Maar wiet doet iedereenSxb kweek khat in greenhouses. Het is makkelijker om khat te verkopen dan wiet daar. Voor khat geld verser is beter. Je concurrentie moet het importeren vanuit Ethiopië. Jij kan de meest verse khat verkopen in alle suuqs van west somaliland.
Weet jij wel hvl farmland kost in arabsiyo?
![]()
Sxb h oe groot is het? Online heb ik het zelf proberen te zoeken h oe duur land is in SL maar mensen memen op Facebook 80k voor een stuk Zand van 80 bij 40 meter.Bro ik heb mijn abo gevraagt hōeveel hij heeft betaald voor land in arabsiyo en hij zij 10k to 15k. En bro het is beter om daar wiet te maken en dan smokelem naar Nederland. Alleen somaliers doen khat voor de rest niemand. Maar wiet doet iedereen![]()
Het is de helft of dit en klein beetje minder. Je moet niet vergeten hij had dit in 2009 gekocht nu is het sws duurderSxb h oe groot is het? Online heb ik het zelf proberen te zoeken h oe duur land is in SL maar mensen memen op Facebook 80k voor een stuk Zand van 80 bij 40 meter.
![]()