Somali women aren't allowed to operate businesses in ogaden???

Thugnificent

Father, lover, scholar, landheer
She said she isn't allowed to register a business under her name. Is this true reer ogaden??
:damn:

Thugnificent

Bro i wou land kopen in arabsiyo ik ben Nederland zat. Will je wiet plantage starten?
Sxb kweek khat in greenhouses. Het is makkelijker om khat te verkopen dan wiet daar. Voor khat geld verser is beter. Je concurrentie moet het importeren vanuit Ethiopië. Jij kan de meest verse khat verkopen in alle suuqs van west somaliland.

Weet jij wel hvl farmland kost in arabsiyo?
:win:

mr steal your naag

banu hashim and shiettt
VIP
Sxb kweek khat in greenhouses. Het is makkelijker om khat te verkopen dan wiet daar. Voor khat geld verser is beter. Je concurrentie moet het importeren vanuit Ethiopië. Jij kan de meest verse khat verkopen in alle suuqs van west somaliland.

Weet jij wel hvl farmland kost in arabsiyo?
:win:
Bro ik heb mijn abo gevraagt hōeveel hij heeft betaald voor land in arabsiyo en hij zij 10k to 15k. En bro het is beter om daar wiet te maken en dan smokelem naar Nederland. Alleen somaliers doen khat voor de rest niemand. Maar wiet doet iedereen :sass1:

Fist of all, I use to root for this ugly ass Nigga and actually even loved the idea of pan African Utopia. But this B is showing Somalia in bad light. It shows the jealousy that is deeply embedded in west Africans against horners.

Thugnificent

Bro ik heb mijn abo gevraagt hōeveel hij heeft betaald voor land in arabsiyo en hij zij 10k to 15k. En bro het is beter om daar wiet te maken en dan smokelem naar Nederland. Alleen somaliers doen khat voor de rest niemand. Maar wiet doet iedereen :sass1:
Sxb h oe groot is het? Online heb ik het zelf proberen te zoeken h oe duur land is in SL maar mensen memen op Facebook 80k voor een stuk Zand van 80 bij 40 meter.

mr steal your naag

banu hashim and shiettt
VIP
Sxb h oe groot is het? Online heb ik het zelf proberen te zoeken h oe duur land is in SL maar mensen memen op Facebook 80k voor een stuk Zand van 80 bij 40 meter.
Het is de helft of dit en klein beetje minder. Je moet niet vergeten hij had dit in 2009 gekocht nu is het sws duurder
EQWrEy_WkAA3Qyo.jpg

Last edited:

Trending

Latest posts