Rer Sweden are Swedish girl beautiful as they are told

Status
Not open for further replies.

Nalle

🥰🥰🥰
The shade:gucciwhat:
Jag e fit o xaax af, dm:a mig så får du se hur jag ser ut:damedamn:

Gulleds musik är fiyah tho:z1banet::z1banet::damnmusic:
Lmaoo Halkee ka dhacday sxb.
It is okay to be fat, I have stoped fat shaming faraaxs after seeing some of them rocking some fat ass lax:denzelnigga:

Somalier tar över svensk rap industri numera, very interesting, hur går det med din nya skiva? :cosbyhmm:
 

Jeesto

VIP
Lmaoo Halkee ka dhacday sxb.
It is okay to be fat, I have stoped fat shaming faraaxs after seeing some of them rocking some fat ass lax:denzelnigga:

Somalier tar över svensk rap industri numera, very interesting, hur går det med din nya skiva? :cosbyhmm:
Nolosha iyo skola baa i eryanaya huuno kkk.
Aaaa Sverige är vårt nu :rejoice: it's the 6th Region of Somaliweyn:mjhaps:
 

Nalle

🥰🥰🥰
Nolosha iyo skola baa i eryanaya huuno kkk.
Aaaa Sverige är vårt nu :rejoice: it's the 6th Region of Somaliweyn:mjhaps:
Miyaa, går du i gymnasiet eller finito? Ilahay ha ku sahlo nolosha iyo everything habaryar soo kor oo barbaar:salute:

So ma aha kkkk Hooyos kept producing alla dessa dhoocilos i alla dessa år, äntligen kan vi luta oss tillbaka. We made it

Själv är jag i hemlandet för dhaqan celis efter att ha gått och mimmat på Dree lows sång. När ens familj inte fattar att guzzar är slang för Naago not the other thingy even if they kinda sound the same:mjlol: lyssna på låten så fattar du vf jag blev karbashed the other day.
You don't have permission to view the spoiler content. Log in or register now.
 
Miyaa, går du i gymnasiet eller finito? Ilahay ha ku sahlo nolosha iyo everything habaryar soo kor oo barbaar:salute:

So ma aha kkkk Hooyos kept producing alla dessa dhoocilos i alla dessa år, äntligen kan vi luta oss tillbaka. We made it

Själv är jag i hemlandet för dhaqan celis efter att ha gått och mimmat på Dree lows sång. När ens familj inte fattar att guzzar är slang för Naago not the other thingy even if they kinda sound the same:mjlol: lyssna på låten så fattar du vf jag blev karbashed the other day.
You don't have permission to view the spoiler content. Log in or register now.


Det där är självmord :damn:
 
Status
Not open for further replies.

Trending

Latest posts

Top