Real shit thread

Status
Not open for further replies.
If she really is danish she would have answered these questions a long time ago. And also i dont think someone that isn't danish would wasn't there time answering these questions.
The longer she takes to answer the more a certain i become that she's lying:gucciwhat:
Why do you think she's lying? :kodaksmiley: I'm starting to doubt that you are norwegian :fantasia2:

Okay if you really danish, it will be easy for you a couple of question:bell:
lets start.:mjhaps:
1. What was the name of the unionen that started in late 1300. And who was the leader in that period?
2. Why did a danish prince almost became the king of Norway
3. where was the peace agreement for the dano Swedish war signed
Lets if you can answer these questions:mjswag:

1: Det var Kalmarunion, og det var Margarete den første som ledte den. Der er en dokumentar om hende på dr.dk

2: Jeg har ingen ideer, hvorfor skulle jeg vide, hvem der er næsten blev konge i Norge?

3: Hentyder du til trakten underskrevet i København (1660) eller den i Roskilde (1658)

Jeg havde ingen ideer, at jeg vil få en royal historie qvist så tidligt, og du vil sikkert stadig benægte mine dansker aner efter det her. Jeg har altså et liv uden for Somalispot :gucciwhat:

It took you 38 minutes to answer a quiz made for children.:camby:
The second question was the most important one, that you couldn't easily google searched. :damedamn:

1: Det var Kalmarunion, og det var Margarete den første som ledte den. Der er en dokumentar om hende på dr.dk

2: Jeg har ingen ideer, hvorfor skulle jeg vide, hvem der er næsten blev konge i Norge?

3: Hentyder du til trakten underskrevet i København (1660) eller den i Roskilde (1658)

Jeg havde ingen ideer, at jeg vil få en royal historie qvist så tidligt, og du vil sikkert stadig benægte mine dansker aner efter det her. Jeg har altså et liv uden for Somalispot :gucciwhat:
get the second one correct and i will believe you

Gibiin-Udug

Crowned Queen of Puntland. Supporter of PuntExit
So @Steamdevolopment is not really a blm, SJW, Somali nationalist, queer, Doctor who also became a lawyer fighting for all the Somalis while she occasionally rides Scandinavian Vikings.

Oh my color me shocked!!!

Bernie Madoff

Afhayeenka SL
VIP
Lie to people online to seek validation brehs
tenor.gif

@leeroy jenkins I dare you to only speak norwegian in this thread :fittytousand:

To prove that you aren't a traitor :farole: @Steamdevolopment and I will speak our vikinga languages too :denzelnigga:

Now, let the derailing of this thread begin :westbrookswag:

Det ser sgu da helt utroligt, hvor hadefuldt denne diskussion er blevet, men sådan er det, når man har et liv uden for. De flokker hertil som grippe siger jeg dig!:dabcasar:

Det er egentlig lidt ligegyldigt om han mener, om jeg er dansk eller ej, i sidste er det jo ikke ham som bedømme danskhed, men det ministerium som jeg bliver en del pr. 1 august :samwelcome:

@leeroy jenkins I dare you to only speak norwegian in this thread :fittytousand:

To prove that you aren't a traitor :farole: @Steamdevolopment and I will speak our vikinga languages too :denzelnigga:

Now, let the derailing of this thread begin :westbrookswag:
There no reason for me to starta convo in Norwegian, when i dont claim to come from there:trumpsmirk:bayoo @Steamdevolopment you dont need to wright in dansih, we all know your not from their. :ulyin:Google translate has been your best friend for a while:drakelaugh:

Gibiin-Udug

Crowned Queen of Puntland. Supporter of PuntExit
Det ser sgu da helt utroligt, hvor hadefuldt denne diskussion er blevet, men sådan er det, når man har et liv uden for. De flokker hertil som grippe siger jeg dig!:dabcasar:

Det er egentlig lidt ligegyldigt om han mener, om jeg er dansk eller ej, i sidste er det jo ikke ham som bedømme danskhed, men det ministerium som jeg bliver en del pr. 1 august :samwelcome:
Forsvare dit navn tæve. Stop med at lyve til de gode mennesker på somalispot. Vi fortjener at vide, om du er advokat eller svindler.

Status
Not open for further replies.

Trending

Latest posts