Nah man, some people's voice cracks later it's ok. Sorry again, really thought you was a grown man.
Are you Murusade or habar Gidir?north
You sound like my brother, warya is that you
Are you Murusade or habar Gidir?
Depends man where you live broYou sound like by brother, warya is that you
Nah g. I’m south LondonBush
More qarxisYou don't have permission to view the spoiler content. Log in or register now.
Feel sorry for you thenNah g. I’m south London
A halimo with french french accent and a British accent yoo that's like finding charizard in a booster pack back in the days. Extremely rare shit, never before seen for me that's for sureThanks
It’s chill out here akFeel sorry for you then
je suis djiboutien. Ma mere est nee avant Djibouti a gagne son independance et j'y ai vecu deux ans pour apprendre ma culture, non?Where did all these french speaking geeljires come from I thought there was like 3 of us
C’est pas facile puis que il ressemble l’anglais avec sa grammaire et quelques mots. Mais depuis j’ai fini mes étudies au lycée, je n’ai utilisé jamais la langue. Peut-être la raison est que j’habite en Angleterre donc il n’y a pas pour moi à communiquer en français. Mais je voudrais parler en français plus couramment donc je dois le pratiquer.le francais c'est tres facile. je sais pas ce que a dire.
You a Londoner as well sxbStockwell
At least it ain't that ugly Scandinavian shit with extra consonants everywhereBaguettes are here
I cant speak spanish, only took it for GCSE
Ouais je parle francais. Utilisez duolingo si vous voulez etre bon.C’est pas facile puis que il ressemble l’anglais avec sa grammaire et quelques mots. Mais depuis j’ai fini mes étudies au lycée, je n’ai utilisé jamais la langue. Peut-être la raison est que j’habite en Angleterre donc il n’y a pas pour moi à communiquer en français. Mais je voudrais parler en français plus couramment donc je dois le pratiquer.
Parles-tu français ?
Ayo I'm British mais J'aime a communiquer en francais.Baguettes are here
Lmaoo, I didn’t learn shit until A levels tbhLa weekend dernier je jouè au foot avec mes amis.
And that’s all I learned in 5 years of french (Still passed though)