Puntland Sends Reinforcements to Galmudug to help fight AlShabab

We don't need PL Amisom style intervention just erect a border fence around Galnus. We won't have to deal with terrorists slipping by Northern Mudug to Bari.

DR OSMAN

AF NAAREED
VIP
Puntland oo gaadiid dagaal ku wareejisay Galmudug (VIDEO)
FB_IMG_1630223242168.jpg

POSTED BY: JIBRIL QOOBEY AUGUST 29, 2021
Dowladda Puntland ayaa ku wareejisay Galmudug gaadiid dagaal oo loogu talagalay Ciidanka Galmudug ee dagaalka kula jira Argagixisada Al-Shabaab.

Gaadiidka oo ka kooban 8 nooca dagaalka ee loo yaqaan Cabdi-bile, Booyad iyo Ambulance, ayaa qeyb ka ah qorshaha Puntland uga taageerayso Galmudug dagaalka ka dhanka ah Al-Shabaab.

Puntland iyo Galmudug ayaa bilo kahor heshiis ku gaaray inay iska kaashadaan la-dagaalanka Argagixisada, waxaana Puntland ay ballanqaaday inay ka taageeri doonto Galmudug saanadaha Ciidanka, xog is dhaafsiga iyo fududeynta agabyada Ciidammada ee uga degaya dekedaha iyo garoomadeeda diyaaradaha.

Idilnews

ABOUT THE AUTHOR

Jibril Qoobey

DR OSMAN

AF NAAREED
VIP
All of Mudug should be part of Puntland, if you cant defend your land from terrorists join the winners.

The problem is only Dir N Sacad r fighting for Galmudug, while salebaan-murusade are fighting for shabab. This is disgusting qoorqoor sends none of his boys

With this mentality Bari under ISIS should be Somalilands, as you said ''if you cant defend your land join the winning side'' right?

And it was only Mjs who were fighting Somaliland whilst the Warsengali and Dhulbaante joined Somaliland army.

I had a man called Farmajoo who dedicated his four years in trying to destroy me and I am still standing and winning.