Ghengis Kaarhis
VIP
i approve of this messageNothing wrong, waa caadi, very direct, many qumayos love that.
i approve of this messageNothing wrong, waa caadi, very direct, many qumayos love that.
Bro ik begrijp wat je bedoeld maar je moet op een andere manier direct zijn. Dit was too much neef. Zo snel vragen om bodypics terwijl je haar niet eens kent. Tapped in the head wallahi.@Moh bro sommige kechs vinden lekker als je direct bent andere minder en willen eerst opgewarmd worden. niet elke convo begin je op dezelfde manier begrijp je ah sa7. soms begin je met -1 maar de techniek is om weer punten te winnen . omdat deze guy misschien met -1 begonnen is wil niet zeggen dat die kech later toch niet met hem in bed stapt.
Jawel dat gedeelte was minder en doe ik sws nooit maar had het over begin stukje was in principe niks mis mee. Alleen dat laatste stukje was wel hayekBro ik begrijp wat je bedoeld maar je moet op een andere manier direct zijn. Dit was too much neef. Zo snel vragen om bodypics terwijl je haar niet eens kent. Tapped in the head wallahi.
Beste manier om een meid te fixen is om zo snel mogelijk te bellen. Video of audiogesprek.
Klopt hij is eng bezig hahahJawel dat gedeelte was minder en doe ik sws nooit maar had het over begin stukje was in principe niks mis mee. Alleen dat laatste stukje was wel hayek
You know what I don’t understand why niggas move so soft and scared. A nigga doesn’t have the confidence to move to you in real life but snapchat? And behind the screen... maybe I should make a thread about this.View attachment 99714
What nigga asks the girl if he can move to her
Will be interesting to see this thread sxbYou know what I don’t understand why niggas move so soft and scared. A nigga doesn’t have the confidence to move to you in real life but snapchat? And behind the screen... maybe I should make a thread about this.
Which category should I post it though? As I’m new here..Will be interesting to see this thread sxb
GeneralWhich category should I post it though? As I’m new here..
Je bent een echte makker, houd het altijd eenvoudig en ren door deze meisjes@Moh bro sommige kechs vinden lekker als je direct bent andere minder en willen eerst opgewarmd worden. niet elke convo begin je op dezelfde manier begrijp je ah sa7. soms begin je met -1 maar de techniek is om weer punten te winnen . omdat deze guy misschien met -1 begonnen is wil niet zeggen dat die kech later toch niet met hem in bed stapt.
Maybe he want to buy her a pajama, how knowsView attachment 99714
What nigga asks the girl if he can move to her
Mad fam that sounded proper Dutch wallahi.Je bent een echte makker, houd het altijd eenvoudig en ren door deze meisjes