Is clannist Assad Diana a foreign agent?

Status
Not open for further replies.
Nigga I am taking your little Garowe and you are talking about Buuhoodle, wuxu indha adakaa ma dh!llaa.
SL was the one asking for peace and you're talking about Garowe for a couple of months now, come back to me when you take land that doesn't belong to dhulo by the invitation of Dhulbahante.

SL was the one asking for peace and you're talking about Garowe for a couple of months now, come back to me when you take land that doesn't belong to dhulo by the invitation of Dhulbahante.

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL nacalaa faan MJ excuse after excuse, Remember Las anod, it was we will liberate Las anod, next week, next month next year, after 11 years still not only Las anod, but you lost, Gambadha, Taleex, Boocame and Tukaraq.

Nacalaa fulaynimada iyo faanka idinkaga yaal, Garowe is next.

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL nacalaa faan MJ excuse after excuse, Remember Las anod, it was we will liberate Las anod, next week, next month next year, after 11 years still not only Las anod, but you lost, Gambadha, Taleex, Boocame and Tukaraq.

Nacalaa fulaynimada iyo faanka idinkaga yaal, Garowe is next.
Taleex just became a distrct lol, boocame is still PL and candidates were there beenta iska daa you porcupine, and you know the story of LA and you're talking about faan lol.

Taleex just became a distrct lol, boocame is still PL and candidates were there beenta iska daa you porcupine, and you know the story of LA and you're talking about faan lol.

Taleex is Xaysimo now and it's under our commands and orders. As for Boocame

Boocame :mjlol:

Saalax Bidaar

Truthfulness so often goes with ruthlessness
Waar Dhulos, way iskaga yaaceen meesha, we are going to dig wells and make settlements sooner, Solomodow are warriors, they was respecting Silanyo's term, iminka cidna loo joojin maayo.

Solomadow aren’t armed, Rer Buuhoodle are though

Saalax Bidaar

Walahi they are armed, waar reer miyigu hubkooda way sitaan, takale, Solomodow iyo Dhulos waa rival, waanay iska war hayaan, mid walba wuxuu haysto way is og yihiin.

Rer Miyiga Rer Buuhoodle waxay dhabarka ku hayaan ciidanka Buuhoodle oo ku hubaysan hub cul culus sida BM, Kaarayaal, Beebee, iyo madaafiicda goobta.

Dee it is not fair fight for Solomadows

Rer Miyiga Rer Buuhoodle waxay dhabarka ku hayaan ciidanka Buuhoodle oo ku hubaysan hub cul culus sida BM, Kaarayaal, Beebee, iyo madaafiicda goobta.

Dee it is not fair fight for Solomadows

LOL, inaar ha iga qoslin, waar may noobiyadii nebi quulana haystaan, Dhulos waanu is naqaanaa si wacan, annagu deris baanu nahay, waxay cunaan iyo waxay cabbaana HJ ayaa u keenta, walaahi haddaad koob kor u qaado waa HJ laga keenay, caagad yaroo biyaa ayaa ugu yare, 100 sano in ka badana yaanu is laynay nay.

Waxba yaan sheekooyinka qaar lagugu harawsan inaader, Dhulbahante, bal may Nuke noo soo amaanaystaan.

Ma maqashay, 'Ninkii qaran hogaanshaba, ninbaa u hiidhi biidhi ah'. waa iska sidaas.

Saalax Bidaar

LOL, inaar ha iga qoslin, waar may noobiyadii nebi quulana haystaan, Dhulos waanu is naqaanaa si wacan, annagu deris baanu nahay, waxay cunaan iyo waxay cabbaana HJ ayaa u keenta, walaahi haddaad koob kor u qaado waa HJ laga keenay, caagad yaroo biyaa ayaa ugu yare, 100 sano in ka badana yaanu is laynay nay.

Waxba yaan sheekooyinka qaar lagugu harawsan inaader, Dhulbahante, bal may Nuke noo soo amaanaystaan.

Ma maqashay, 'Ninkii qaran hogaanshaba, ninbaa u hiidhi biidhi ah'. waa iska sidaas.

Faankii aad MJ ku sheegaysa adaaba dab yar shidayn kkkk

2011/2012 tii dhacday sawtaad ogayd

Faankii aad MJ ku sheegaysa adaaba dab yar shidayn kkkk

2011/2012 tii dhacday sawtaad ogayd

Dhulbahante cidi iigama aqoon badna, maantana la i bari maayo. Caynaba, Coodanle, Haye weyne, Haye yare, Qoryaale, Qorilugud, Kalshaale, dhulkan oo dhan isagaan ka qaaday.

Dhulbahane duleedka Burco ayuu degi jiray, maantana Buuhoodle iyo Las anod stone throw away ayaan wada degnaa.

Saalax Bidaar

Dhulbahante cidi iigama aqoon badna, maantana la i bari maayo. Caynaba, Coodanle, Haye weyne, Haye yare, Qoryaale, Qorilugud, Kalshaale, dhulkan oo dhan isagaan ka qaaday.

Dhulbahane duleedka Burco ayuu degi jiray, maantana Buuhoodle iyo Las anod stone throw away ayaan wada degnaa.
Sxb anigu kuma lihi dhulos iskama dhicin kartid ee waxaan ka hadlaya this specific area Buuhoodle. The Hj turned their weapons to the SL govt in 90s whilst the Buuhoodle community didn’t surrender their weapons

Fahan halka aan ka hadlayo

Sxb anigu kuma lihi dhulos iskama dhicin kartid ee waxaan ka hadlaya this specific area Buuhoodle. The Hj turned their weapons to the SL govt in 90s whilst the Buuhoodle community didn’t surrender their weapons

Fahan halka aan ka hadlayo

Inaader Solomodow hub ku filan way haysataa oo ay Dhulos kula dagaalanto, meeshu waa furin dagaal.

1990s hubkii la dawladdu lagu wada wareejiyay, waxa jiray xeer qeexaya reeraha furinka dagaalka deggan in hubkooda laga qaadin, oo ay dhlkooda iyo geelooda ku ilaashanayaan.

Takale hubka Somaliland soo gala iyada xeer gaar ah baa ka yaala.

Arma

GRAND Wizard of MJ SIXIIR
VIP
Very good you don’t support your ********* ISIS uncle Abdulqadir Mumin and most of your terrorist kinsmen I applaud you your a good boy
:salute:

F*ck em. I dont give a damn if they're my fellow clan men. They have chosen to joing the Al Khawaraj. May they all suffer a painful death, and great punishment in the hereafter.

Hassan Garguute Buldanana

AUG 25, 2023
VIP
F*ck em. I dont give a damn if they're my fellow clan men. They have chosen to joing the Al Khawaraj. May they all suffer a painful death, and great punishment in the hereafter.
Sxb, these folks come from regions where they will defend the khawarij who slaughter them due to qabyalad. If someone kills Robow or Dahir Aweys today, thier clansmen will retaliate.

Saalax Bidaar

Inaader Solomodow hub ku filan way haysataa oo ay Dhulos kula dagaalanto, meeshu waa furin dagaal.

1990s hubkii la dawladdu lagu wada wareejiyay, waxa jiray xeer qeexaya reeraha furinka dagaalka deggan in hubkooda laga qaadin, oo ay dhlkooda iyo geelooda ku ilaashanayaan.

Takale hubka Somaliland soo gala iyada xeer gaar ah baa ka yaala.

Waxaan qabaa if SL army didn’t come to Solomodow rescue waa la xasuuqi lahaa

Waxaan qabaa if SL army didn’t come to Solomodow rescue waa la xasuuqi lahaa

Reer Buuhoodle are the most equipped and well armed of all dhulbahante ..

I don't know these Solomon people but unless they call help from the largest habar jeclo they alone can not move a finger against buuhoodle...

Huuhaaa...

This brother claiming he kicked dhulbahante out of Burco needs to take his pills..the take over of dhulbahante lands was a gradual non violent non aggressive replacement of people..

It was not long ago Mareexaan were in nugaal and harti was confined to sanaag ..

Some mere 150 years ago darood camels were grazing outside Berbera..

A lot of harti have moved from sool and sanaag due to seeking of green pastures whether to ogaden jubaland or nfd..them people followed their camels...

Neighbouring isaaqs and darood have always fought but never to an extent of conquering each other and genocide-ing each other...lies

Status
Not open for further replies.

Trending