Ilmaha markey isku dhacaan maxey dhahaan?

KinsiHilaac

Pretend there is a title here
Waa hore ilmaha ama dhoocilaha markey isku dhici jireen wexey sameeyn jireen inteey faryarta is gashtaan beey wax ku dhawaaqi jireen, laakin wexey aheyd baa iga lunsan.

‘Col iyo cadaab’ miyey aheyd?
Mise ‘col ilaa akhiro’ beey aheyd
Koley wax beey dhihi jireen oo iskugula heshiin jireen, hadaad xasuusataan iisoo sheega xasuus fiican beey ii ahaan laheeyd runtii

Garaad diinle

 
Huh? So it's somali culture i see. I thought we were the only ones that did this. Well anyway in my family we say "col a ka goostay".

I used to hear much of what has been posted but the most common I used to hear is Col aan kula gooste and Caalir baa isoo galay Col baana ahay but every time two would fight in my family the more famous short song we sang is as follows:

Hoobey hoobey hoobeyaa,
hebel baa i dilay oo dagaalnay
hadhow wuu gar-sheeganaayaa
ninkii i dilay dooni maayo
dagaal baa naga dhaxeeya
dab iyo duul baan u qaadaa...

Hebel is where you would insert the persons names

an interesting part of our culture depending on how you look it.

Garaad diinle

 
I used to hear much of what has been posted but the most common I used to hear is Col aan kula gooste and Caalir baa isoo galay Col baana ahay but every time two would fight in my family the more famous short song we sang is as follows:

Hoobey hoobey hoobeyaa,
hebel baa i dilay oo dagaalnay
hadhow wuu gar-sheeganaayaa
ninkii i dilay dooni maayo
dagaal baa naga dhaxeeya
dab iyo duul baan u qaadaa...

Hebel is where you would insert the persons names

an interesting part of our culture depending on how you look it.
Dude are you also ciyaal mogadishu? The hoobey hees that you wrote is similar to the one i use to hear when i was little.

Last edited: