Hargeisa A Changing City

Status
Not open for further replies.

Mercury

Ha igu daalinee dantaada raac
VIP
MashaAllah, you are a rare breed, cookin and cleaning at the age of 13 :ooh::salute:
Aniga jag lärde mig att "laga mat" när jag var 16, I'm still struggling:mjlol:
Du verkar vara qof fiican saas kuu sii wad, det är de curlade grabbarna som är inte kan ta hand om sin egen tvätt som är immature. Du kommer att gå långt inshaAllah.
Växte du upp i Hargeysa?
Lol vi är så off-topic, tur att det inte är någon som fattar. Haaheey Hargeysa bay ka shidantahay:siilaanyolaugh::mybusiness:
Inte riktigt jag kom därifrån när jag var 6 men har åkt tillbaks flera gånger

Jag önska jag kunde filma allt jag har sett där

- i masajiidka man samlade pengar till en hemlös alla skickar vidare än bunt med pengar tills en man wuxu isku dayay inu la baxsado det var typ 10 dollar sammanlagt waa la qabtay han fick stryk utanför moskén

En Annan gång det var folksamling utanför ett hus det var bråk mellan en man och hans gravida fru han ba av alla 7 barn så är det bara labadas som liknar mig jag vet inte vart du har fått resten ifrån hela folksamlingen ba acudubillah Muxu yidhi
 

Mercury

Ha igu daalinee dantaada raac
VIP
Kkkkkkkkkkkkkkkkkkk :russ:
Hhhhh

När jag sa till han Askari illahay ban yhy

Blicken han gav mig
tumblr_nppe72nNty1qzy7ano3_250.gif
 
Inte riktigt jag kom därifrån när jag var 6 men har åkt tillbaks flera gånger

Jag önska jag kunde filma allt jag har sett där

- i masajiidka man samlade pengar till en hemlös alla skickar vidare än bunt med pengar tills en man wuxu isku dayay inu la baxsado det var typ 10 dollar sammanlagt waa la qabtay han fick stryk utanför moskén

En Annan gång det var folksamling utanför ett hus det var bråk mellan en man och hans gravida fru han ba av alla 7 barn så är det bara labadas som liknar mig jag vet inte vart du har fått resten ifrån hela folksamlingen ba acudubillah Muxu yidhi
Galna grejer du har sett :mjlol:

You don't have permission to view the spoiler content. Log in or register now.
 

Nalle

🥰🥰🥰
You don't have permission to view the spoiler content. Log in or register now.

You don't have permission to view the spoiler content. Log in or register now.

Inte riktigt jag kom därifrån när jag var 6 men har åkt tillbaks flera gånger

Jag önska jag kunde filma allt jag har sett där

- i masajiidka man samlade pengar till en hemlös alla skickar vidare än bunt med pengar tills en man wuxu isku dayay inu la baxsado det var typ 10 dollar sammanlagt waa la qabtay han fick stryk utanför moskén

En Annan gång det var folksamling utanför ett hus det var bråk mellan en man och hans gravida fru han ba av alla 7 barn så är det bara labadas som liknar mig jag vet inte vart du har fått resten ifrån hela folksamlingen ba acudubillah Muxu yidhi
MashaAllah, hur gammal är du nu? :cosbyhmm:
Hahah omg that's too funny, kulaha lacagta SADAQA baan la ordayaa. :mjlol:

Talk about aabo wareersan:deadpeter: Det påminner om en artikel jag läste om ett kinesisk par som gifte sig när de väl fick barn så sa manen att bebisen är too ugly to be his kid, basically han anklagade sin fru för att ha lurat honom och tog hela dramat till rättegång and shit, hon hade opererat hela ansiktet :russ::mjlol:
Galna grejer du har sett :mjlol:

You don't have permission to view the spoiler content. Log in or register now.
Hahahaha they are all gold diggers, poliska, askarta, even kuwa tukaamada fadhfadhiya, så fort de märker att du inte är local wax kasta wey kugu qaaliyeynayaan:mjcry: jag försökte att prata med hargeysa accent men de märkte direkt att jag var utifrån :meleshame:

whats this alien language ..rer bondheere
Huuno wax secret ah oo hargeysa ku saleysan bey ka hadlayan qolodani:zhqjlmx:
 
Status
Not open for further replies.

Trending

Top