Fuleyga Farmaajo

Status
Not open for further replies.
Wasiirka Khaarajiga ee Seerbiya Ivica Dacic, ayaa sheegay in Madaxweynaha Soomaaliya Maxamed Cabdilaahi Farmaajo uu naxdin darteed kursiga ka booday, ka dib markii uu toddobaadkii hore qarax xoog weyni ka dhacay meel u dhow madaxtooyada Soomaaliya.

Wasiirka arrimaha dibadda Seerbiya Ivica Dacic, ayaa toddobaadkii hore wuxuu socdaal ku tagay magaalada Muqdisho, waxaanu la kulmay Madaxweynaha Soomaaliya, laakiin intii uu kulanku socday ayaa waxa dhacay qarax weyn oo ka dhacay meel aan ka dheerayn madaxtooyada, waxaana naxdin darteed kursigiisa ka booday Madxweyne Farmaajo, halka aanu Wasiirka Seerbiya is dhaqaajin, waxaanu Wasiir Ivica ku yidhi Madaxweyne Farmaajo, “Anagu waanu u baranay qaraxyada oo diyaaradaha NATO ayaa cirka naga duqeyn jiray”,

:damn:

waxaanu Farmaajo kaga jawaabay hadalkaas Wasiirka “Ma ogtahay haddii halkan ay ilaa joogi lahaayen qaar ka tirsan dawladaha reer Galbeedku inay iyagu yaaci lahaayeen.”

:dead:

Shaolin23

Seeker of knowledge and truth
Wasiirka Khaarajiga ee Seerbiya Ivica Dacic, ayaa sheegay in Madaxweynaha Soomaaliya Maxamed Cabdilaahi Farmaajo uu naxdin darteed kursiga ka booday, ka dib markii uu toddobaadkii hore qarax xoog weyni ka dhacay meel u dhow madaxtooyada Soomaaliya.

Wasiirka arrimaha dibadda Seerbiya Ivica Dacic, ayaa toddobaadkii hore wuxuu socdaal ku tagay magaalada Muqdisho, waxaanu la kulmay Madaxweynaha Soomaaliya, laakiin intii uu kulanku socday ayaa waxa dhacay qarax weyn oo ka dhacay meel aan ka dheerayn madaxtooyada, waxaana naxdin darteed kursigiisa ka booday Madxweyne Farmaajo, halka aanu Wasiirka Seerbiya is dhaqaajin, waxaanu Wasiir Ivica ku yidhi Madaxweyne Farmaajo, “Anagu waanu u baranay qaraxyada oo diyaaradaha NATO ayaa cirka naga duqeyn jiray”,

:damn:

waxaanu Farmaajo kaga jawaabay hadalkaas Wasiirka “Ma ogtahay haddii halkan ay ilaa joogi lahaayen qaar ka tirsan dawladaha reer Galbeedku inay iyagu yaaci lahaayeen.”

:dead:
Fake news!! im sure Farmaajo is used to hearing bombs by now i bet he can even judge the distance and direction :farmajoyaab:

Fake news!! im sure Farmaajo is used to hearing bombs by now i bet he can even judge the distance and direction :farmajoyaab:
6zantk.jpg

TekNiKo

“I am an empathic and emotionally-aware person.
VIP
Typical dabaqoodhi from QabriDahaar, he puts his master Kikiyu Uhuru Kenyatta on his avatar but insults the President of Somalia, we know where your loyalties lie dog of Bantus :pacspit::pacspit:

Typical dabaqoodhi from QabriDahaar, he puts his master Kikiyu Uhuru Kenyatta on his avatar but insults the President of Somalia, we know where your loyalties lie dog of Bantus :pacspit::pacspit:

So he's a longfoot with a small brain. My condolences :mjlol:

Triggered?:drakelaugh:

Good.:trumpsmirk:

May Farmaajo die by the hand of cagadheer aamiin!

You wish, May Axmed Madoobe die by the hands of Terror he created. INSHALLLAH madaxytooda kismayu la qarxin doono
:gucciwhat: you do realize qaraxs often kill innocents as collateral damage? mise you don't care, you terrorist poon?:trumpsmirk:

farmaajo fulayga isku kaaja isagaa naxdin u dhiman because of qarax.

TekNiKo

“I am an empathic and emotionally-aware person.
VIP
:gucciwhat: you do realize qaraxs often kill innocents as collateral damage? mise you don't care, you terrorist poon?:trumpsmirk:

farmaajo fulayga isku kaaja isagaa naxdin u dhiman because of qarax.
Hooyatha uu sheeg najisyahow futada ka jeexan

Looks like a new b00n ilk0yar has joined the forum. One more cattle to herd in Jland :ahh:
The same JL that is run by Kenya? Reer Yeti think they're doing something. Gumaysi 2.0 :chrisfreshhah:
Come back when you've had real positions of power like presidents:hillarybiz:
Until then
IdioticWellmadeAntelopegroundsquirrel-size_restricted.gif

The same JL that is run by Kenya? Reer Yeti think they're doing something. Gumaysi 2.0 :chrisfreshhah:
Come back when you've had real positions of power like presidents:hillarybiz:
Until then
IdioticWellmadeAntelopegroundsquirrel-size_restricted.gif
This is how I know most b00ns have 68 IQ.

Isn't Xamar run by Ugandans protecting farmaajo and his fake president title? The same title that hasn't meant anything since 1990.

Isn't Gedo run by Kenyans and Ethiopians?

Aren't Marehan under gumeysi in DDS and NFD and having their homes torn down in Gedo?

I've already debunked all points you made which have been used in the past by reer b00n but I'm happy to make you look retarded like the rest of your clansmen :mjlaugh:

spelling-l-s-t-e-r-incorrect-red-spell-red-33800543.png

Flies high under Kenyan occupation :Sutehja:
68 IQ b00nta marehan :russ:

The somali flag flies high under ugandan occupation.
SWS flag flies high under ethiopian occupation.
Hirshabelle flag flies high under ugandan ocxupation.
Galmudug flag flies high under ugandan occupation.

Do you think you can play this stupid game and get away with it? :mjlol:

How retarded are you b00n s that you can't even use a bit of tactical nous in your arguments :pachah1:

Status
Not open for further replies.

Trending