vi säger så. Med den svenskan den enda malab du fick är de landlösa invandrarna.Jag brukade f*ck en svensk tjej som hon var väldigt sexig tbh
vi säger så. Med den svenskan den enda malab du fick är de landlösa invandrarna.Jag brukade f*ck en svensk tjej som hon var väldigt sexig tbh
Im not nigga I fucked plenty of swedish women in my timr and becaus that of my swedish waa ficaanHan skojar säkert
Tyck inte Synd om honom han skaffar sig ny guzz lika mycket som han byter kalingarjag börjar tycka synd om han.
Man shutcho ass up nigga I dealt with plenty of their women in my timevi säger så. Med den svenskan den enda malab du fick är de landlösa invandrarna.
säg sanningen boru i lilla mogadishuMan shutcho ass up nigga I dealt with plenty of their women in my time
Aren’t u American?Man shutcho ass up nigga I dealt with plenty of their women in my time
he is lying. Han ee direkt från sfiAren’t u American?
Kkkkkkkkkkkkkkhe is lying. Han ee direkt från sfi
I was born in sweden but I left there at a young agesäg sanningen boru i lilla mogadishu
No im born in sweden but currently live in ukAren’t u American?
När flyttade duI was born in sweden but I left there at a young age
du är dum, du kan inte tala engelska
No im born in sweden but currently live in uk
När jag var sjuNär flyttade du
Hur kan du så bra svenska då?När jag var sju
Det är mitt första språk också jag ser till att öva det så att det inte blir slarvigtHur kan du så bra svenska då?
Pratar du svenska i UK
Are you just fucking with google translate?Det är mitt första språk också jag ser till att öva det så att det inte blir slarvigt
Nah bro @Furioso is just fukking around and spreading rumors about me
Ditt jävla ålahuvudIt’s common knowledge that you’re a Scandie.
It’s common knowledge that you’re a Scandie.
Åsna don’t start talking shit about scandisIt’s common knowledge that you’re a Scandie.