Are you even Somali if you haven't had this

Al-Burcaawi

Milf hunter
VIP
Eew Energi drick, hasbunaAllah!:nahgirl: har aldrig fattat grejen wlh det smakar piss och ger inte alls någon energi, tvärtom hela min kropp känner av det och skriker billiga KEMEKALIER!

Ungar syssla inte med sånt skit, det är skadligt för era inre organ. Jag har andra medel ni kan bruka, lite halvfarligt dock och kräver noga precision när man bränner det hemma :hillarybiz:
vilka medel ha?:sass1:

You don't have permission to view the spoiler content. Log in or register now.

Nalle

🥰🥰🥰
vilka medel ha?:sass1:

Kan tyvärr inte ventilera ut mina recept på en public forum, med det är farliga grejer. Man piggnar till rejält, men du bör ta hänsyn till din body index etc så man inte får i sig allt för stora mängder finns risk att man får permanenta skador:(

Al-Burcaawi

Milf hunter
VIP
Kan tyvärr inte ventilera ut mina recept på en public forum, med det är farliga grejer. Man piggnar till rejält, men du bör ta hänsyn till din body index etc så man inte får i sig allt för stora mängder finns risk att man får permanenta skador:(

damn girl, va e de för droger du tar?:faysalwtf:

Nalle

🥰🥰🥰
Trodde alla reer sverige lämna forumet:dead: A nigga was feeling lonely:wowsweat:
Jag sitter isolerad i mitt hem, har krigat på olika fronter ayaamahan:jcoleno:
Tänkte på dig igår wallahi och kom på att du bor i Stockholm o att det är kört för min kära kusin:mjcry:

Nalle

🥰🥰🥰
Isolerad? Har du catchat viruset? lmao :pachah1:
Jag vill inte vara en av statistiken...men kan säga dig att jag tillhör mörkertalet som är ute och sprider fitnah bland befolkningen:meleshame:jag har isolerat mig själv nu dock, det blev för obvious när jag började hosta och folk backar undan flera mil som om jag sa skrek den kända slogan Allahu Akbar:kendrickcry: Det är farligt när man går runt med niqab, men det skyddar en för eventuella flygande saliv partiklar från savages i matbutiker som slåss om xaanji-xaar så att det inte kraschlandar på dina feja. God tips, bruka om du måste.

haram vadå hembränt acudubillah:gucciwhat:

Jag sa halal, det går faktiskt att blanda fina drinkar som håller en alert utan att behöva klassas som "haram", i rätt ålder kan du hojta till mig så kan jag nog ge dig lite tips på hur du ska gå tillväga. Insha Allah:mjohreally:

Trending