Annagoo Taleex Naal

one

ᶜᵃʷᵒ ᶜᵃʷˡᵒ
Wayso-xume's dua got accepted despite him not doing wudu properly. Ducadiisu waaba mustajaab.:ileycry:
So was he part of the Dervish movement or nah? They didn't explain that part very well.

What do you think he means by this:

Kaakici wadaadkii dagaal laguna kaalmeeye
Kumanyaal laguug duub cad buu keenay Beerdhiga e
Waxse kadabkii go'ay maalintuu kaday raggiisiiye
Kabaalkiisii baa jabay markuu kariyey Reer Kheyre
Ragow kibirka waa lagu kufaa kaa ha la ogaado

Ismaaciil Mire
....Hee, muxuu ka waday?

What I got from it:
Nin reer Khayre ah oo kibir dartii la baala xooftaynaya, ayaa ciidankiisi soo tubay meel la yidhaa Beerdhiga, but instead he got his ass kicked and lost all of his men? The moral of the gabay being "Kibirka waa lagu kufaaye sidaas u ogaada."
^Intaas maxaa sii dheer?

Wayso-xume's dua got accepted despite him not doing wudu properly. Ducadiisu waaba mustajaab.:ileycry:
So was he part of the Dervish movement or nah? They didn't explain that part very well.

....Hee, muxuu ka waday?

What I got from it:
Nin reer Khayre ah oo kibir dartii la baala xooftaynaya, ayaa ciidankiisi soo tubay meel la yidhaa Beerdhiga, but instead he got his ass kicked and lost all of his men? The moral of the gabay being "Kibirka waa lagu kufaaye sidaas u ogaada."
^Intaas maxaa sii dheer?
He's insinuating that the guy was a monster: Kabaalkiisii baa jabay markuu kariyey Reer Kheyre. Reer kheyre are from a sub clan which supported daraawiish but they got annihilated. So when he says "raggow kibirka waa lagu kufaa kaa ha la ogaado" is he referring to the sayid in this passage?

What do you think he means by this:

Kaakici wadaadkii dagaal laguna kaalmeeye
Kumanyaal laguug duub cad buu keenay Beerdhiga e
Waxse kadabkii go'ay maalintuu kaday raggiisiiye
Kabaalkiisii baa jabay markuu kariyey Reer Kheyre
Ragow kibirka waa lagu kufaa kaa ha la ogaado

Ismaaciil Mire

....Hee, muxuu ka waday?

What I got from it:
^Intaas maxaa sii dheer?
You don't have permission to view the spoiler content. Log in or register now.

Yeah. Post #2 in the thread
Yall sure he is talking about the sayid? He was one of his main commanders. I heard he recited the poem for isaaq kibraani guy.

Unless he is taking a dig at the sayid?

Why would he fight for him for so long marka?

Yall sure he is talking about the sayid? He was one of his main commanders. I heard he recited the poem for isaaq kibraani guy.

Unless he is taking a dig at the sayid?

Why would he fight for him for so long marka?
The poem is not only referring to sayidka, only this part.

one

ᶜᵃʷᵒ ᶜᵃʷˡᵒ
is reer Khayre a subclan of Cali gari?

think i spelt it right
No idea, walaal.
I like to read, listen to, and analyze Somali gabays/songs to improve my Somali. Not to learn about Somali clans.

Trending