Deräckeeer, ja gjorde en mini qarxis innan men inte hela ansiktetDu däremot måste droppa din oxå haha, kom t dms
Deräckeeer, ja gjorde en mini qarxis innan men inte hela ansiktetDu däremot måste droppa din oxå haha, kom t dms
Dee naga daa, jag såg ejDeräckeeer, ja gjorde en mini qarxis innan men inte hela ansiktet
Plenty of xalimos have already seen me@The Good your qarxis when?
Nacala drop yours too inadeerPlenty of xalimos have already seen me
LOOL kan skicka den jag la upp MEN det är ba en halvbild så förvänta dig inte ngt stortDee naga daa, jag såg ej
Jalla då ge mig en tidig Eid present
Dee walaal jag behöver en riktig Eid present dee it nån teaser hahahahLOOL kan skicka den jag la upp MEN det är ba en halvbild så förvänta dig inte ngt stort
Guys can I ask one thing how do we know its not just a random pic yall gullible wallahi AHHAHAHAHA he needs to write his name on something
Wallahi it's me broGuys can I ask one thing how do we know its not just a random pic yall gullible wallahi AHHAHAHAHA he needs to write his name on something
Bruh I already said my city and there's like 0 somalis. I'll be tracked down lmaoNacala drop yours too inadeer
I know you're wanking to them already
I wonder if you look Arab or like a NigerianGuys can I ask one thing how do we know its not just a random pic yall gullible wallahi AHHAHAHAHA he needs to write his name on something
It’s him I’ve seen him beforeGuys can I ask one thing how do we know its not just a random pic yall gullible wallahi AHHAHAHAHA he needs to write his name on something
RageediWallahi it's me bro
In between yaa akhiI wonder if you look Arab or like a Nigerian
Xabad baa inoo dhaxaysa waryaa, how dare you insult me like that?why do you look like this guy
he's lander waryaaXabad baa inoo dhaxaysa waryaa, how dare you insult me like that?
I thought you mean Farmaajohe's lander waryaa