Somalida maxa ka qaldaan?

Status
Not open for further replies.

Gibiin-Udug

Crowned Queen of Puntland. Supporter of PuntExit
Sanka farta beey kugu jiraan. Balaayo Sanka maxa lagasiya? Mataag baa iqabtaa. I don't even greet them nomore. Ceeb udhiinta madahi kari wasaqdan.

Afsomali ku qoraa. All eyes on us waryaada iyo gaabdho!!!

She means khaldan

Ok .qaldaan is derogatory term used to refer is to the dialect or accent spoken by red tooth reer waqooyi people ,ie obese dark skinned isaaqs like waraabe .

As for the topic , the motto of this forum is all publicity is good publicity . Many of these controversies are manufactured.

RudeBoi

Feel my D in her abs call me Abdi
Ok .qaldaan is derogatory term used to refer is to the dialect or accent spoken by red tooth reer waqooyi people ,ie obese dark skinned isaaqs like waraabe .

As for the topic , the motto of this forum is all publicity is good publicity . Many of these controversies are manufactured.
The cuqdad in this one is deep.Ma Darood ba tahay?

Zuleikha

Ha igu daalinee dantaada raac

Ku soo celi :westbrookwtf:

DiricLover

Qalanjo

As for the topic , the motto tof this forum is all publicity is good publicity . Many of these controversies are manufactured.

As for the topic , the motto of this forum is all publicity is good publicity . Many of these controversies are manufactured.[/QUOTE]

Dhabar waan xanuunayaa. Massage baahanahay :dead:

Waan ku xumahay for being off-topic. Afsomaali waan arday.

DiricLover

Qalanjo

That was not necessary :yacadiim:

Gibiin-Udug

Crowned Queen of Puntland. Supporter of PuntExit

Waryaa maa estubidh ba tahay? Qaldaan waxaan kawaday what's wrong. Waxaad shegeysiid wamaxay.

The cuqdad in this one is deep.Ma Darood ba tahay?
Donfaarka tahay cuun. Maxa darood kugu saladay? Ayeeyada la janayeey. Magaaca no dhaaf.

I should teach dumb asses how to write in afsomaliga waa weyn. Mashallah dhehaa!

RudeBoi

Feel my D in her abs call me Abdi
Waryaa maa estubidh ba tahay? Qaldaan waxaan kawaday what's wrong. Waxaad shegeysiid wamaxay.

Donfaarka tahay cuun. Maxa darood kugu saladay? Ayeeyada la janayeey. Magaaca no dhaaf.

I should teach dumb asses how to write in afsomaliga waa weyn. Mashallah dhehaa!
2qvtabc.jpg

Waxa xasusta ina dictionary ako so radinayey o somali iyo engriska ahh sida afsomaliga siffican o bariyi lakin ma halin. Hadda afsomaligaygi aad u xuntaha. Marmar dadka wa iga qoslan. :mjcry:

Status
Not open for further replies.

Trending

Latest posts