Latino men are fine

Status
Not open for further replies.
Of course I'm not on your level because I'm above u sxb lol. Jeg var sikkert skjækk den dagen jeg kommenterte bilde ditt :mjlol:
æsj hvem lurte deg? AHAHAAHAHAH
eklesteeee boy vi alle vet du dør for meg b jeg er drit fin din og du er spesiell skapning, ekke min skyld du liker å kommentere på alt folk sier. Truth hurts. Wallah måten du lengter etter beef på dette jævla forumet på at your big age is quite funny uno, skaff deg noe bedre å gjøre

Vi snakkes
 
æsj hvem lurte deg? AHAHAAHAHAH
eklesteeee boy vi alle vet du dør for meg b jeg er drit fin din og du er spesiell skapning, ekke min skyld du liker å kommentere på alt folk sier. Truth hurts. Wallah måten du lengter etter beef på dette jævla forumet på at your big age is quite funny uno, skaff deg noe bedre å gjøre

Vi snakkes
Vis jeg hadde tørsta etter deg så hadde jeg snappa deg 24/7 men du ser meg aldri snappa deg lol. Du er ikke noe fin abaayo. Stop gassing yourself up hoe. :russ:
 
Vis jeg hadde tørsta etter deg så hadde jeg snappa deg 24/7 men du ser meg aldri snappa deg lol. Du er ikke noe fin abaayo. Stop gassing yourself up. :russ:
iksss

"hva skjer" kl 5 på natta legg opp a, du gikk så langt at du kommenterte på bilde mitt også, sier ikke det mye?
Gå å sov du er sliiiteeen
 
iksss

"hva skjer" kl 5 på natta legg opp a, du gikk så langt at du kommenterte på bilde mitt også, sier ikke det mye?
Gå å sov du er sliiiteeen
Det var du som starta og chatte meg den dagen u fool.

Du spurte hvordan man lager threads I Sspot u dumb reer baadiyo.

Jeg kommenterte på ETT bilde og du tror at jeg sikler etter deg som en biskje? :mjlol: stop flattering yourself amore :drakelaugh:
 
Det var du som starta og chatte meg den dagen u fool.

Du spurte hvordan man lager threads I Sspot u dumb reer baadiyo.

Jeg kommenterte på ETT bilde og du tror at jeg sikler etter deg som en biskje? :mjlol: stop flattering yourself amore :drakelaugh:
Hahhaahah chatte deg kulaha du føler deg spesiell fordi jeg spurte deg om noe??

anyways du er barn i hodet.
 
There is a lot of them here in Salt lake city Utah. They are fucking midgets. Holy shit I have never seen this many short people in a city in my life. What do you find attractive about them. Their women are hot but they are ugly midgets.
 
Status
Not open for further replies.

Trending

Top