Latino men are fine

Status
Not open for further replies.
Det var du som starta og bli offended hva faen? Vis du ikke vil at jeg skal være "frekk" then don't fucking quote me!
du leker boss as hold kjeften din a, ikke snakk sånn der til meg. Løe dritt wallah, du følger meg overalt etterpå nå du skal leke at det er jeg som driver å svarer på greiene dine? fjern deg æsj
 
du leker boss as hold kjeften din a, ikke snakk sånn der til meg. Løe dritt wallah, du følger meg overalt etterpå nå du skal leke at det er jeg som driver å svarer på greiene dine? fjern deg æsj
Du blir offended over en kommentar som ikke hadde noe med deg å gjøre u stupid idiot. Stop being emotional.
 
Du blir offended over en kommentar som ikke hadde noe med deg å gjøre u stupid idiot. Stop being emotional.
lol, offended kulaha. Jeg sa nettopp til deg at du ikke skulle ta alt så seriøst, og enda så sitter du her og sier at jeg er den som blir emotional? Hva faen det er du som faen meg blir sint over alt jeg sier, ikke prøv å legge problemet på meg når du helt tydelig sliter med sinneproblemer og må svare eller beefe alle som sier noe til deg dafuq. Nonesense wallah, blir du ikke lei av å være her dagen lang eller, eibeste. Finn noe å gjøre a
 
I don't like black guys I've just grown up around then and have become accustom to them the only black guys I like is ziezie and yxng bane
Not necessarily their looks that attracts me but it's their confidence and chillness looks is only like 20%
View attachment 53053View attachment 53054:it0tdo8:
I would never marry or date them since I'm responsible and looks and confidence isn't everything I love my culture too much to want to end it in my lineage

Just do us a favour and delete "abdi pleaser" thing you have:drakekidding:
 
lol, offended kulaha. Jeg sa nettopp til deg at du ikke skulle ta alt så seriøst, og enda så sitter du her og sier at jeg er den som blir emotional? Hva faen det er du som faen meg blir sint over alt jeg sier, ikke prøv å legge problemet på meg når du helt tydelig sliter med sinneproblemer og må svare eller beefe alle som sier noe til deg dafuq. Nonesense wallah, blir du ikke lei av å være her dagen lang eller, eibeste. Finn noe å gjøre a
Lol venta er det ikke du som har f*ck døgn rytme som er våken gjennom hele natta og sover hele dagen? :drakelaugh: ser ut som det er du som ikke har ett shit og gjøre I den slitene livet ditt :chrisfreshhah: hvordan klarer du å bli emotional little hoe over en motherfuckings kommentar som ikke hadde noe med irrelevant livet ditt og gjøre?

Tørk vekk den mensen bloodet ditt onkelig naaya. Looks like it's gonna be a rough week for u :siilaanyolaugh:
 
Lol venta er det ikke du som har f*ck døgn rytme som er våken gjennom hele natta og sover hele dagen? :drakelaugh: ser ut som det er du som ikke har ett shit og gjøre I den slitene livet ditt :chrisfreshhah: hvordan klarer du å bli emotional little hoe over en motherfuckings kommentar som ikke hadde noe med irrelevant livet ditt og gjøre?

Tørk vekk den mensen bloode ditt onkelig naaya. Looks like it's gonna be a rough week for u :siilaanyolaugh:
du er så barn i hodet, hva faen sier du for noe?
jævla ciyaal ka bax ekle dritt, værste av alt du sitter her med ekte profilbilde av deg selv hva faen det er ikke datings side din nacas, kæber løøper fra deg jævla Madow looking ass meeen likevel du sitter her og prøver å beefe meg som om du er noe. Æsj så flaut. Om du har noe å si wallah si det til meg f2f jævla puss orker ikke å sitte her å diskutere med en person som knapt går ut av huset sitt. Feite esel aqsey

Orker deg ikke mer, vi snakkes.
 
du er så barn i hodet, hva faen sier du for noe?
jævla ciyaal ka bax ekle dritt, værste av alt du sitter her med ekte profilbilde av deg selv hva faen det er ikke datings side din nacas, kæber løøper fra deg jævla Madow looking ass meeen likevel du sitter her og prøver å beefe meg som om du er noe. Æsj så flaut. Om du har noe å si wallah si det til meg f2f jævla puss orker ikke å sitte her å diskutere med en person som knapt går ut av huset sitt. Feite esel aqsey

Orker deg ikke mer, vi snakkes.
Du kaller meg feit når man kan se your fat rolls I bildene dine :chrisfreshhah: du trenger fett suging fast!!

Hvorfor bruker du Madow som en insult? Jeg trodde du likte Madows :drakelaugh:

Men vi kan møtes f2f og forsette diskusjonen her :siilaanyolaugh:
 
Du kaller meg feit når man kan se your fat rolls I bildene dine :chrisfreshhah:

Hvorfor bruker du Madow som en insult? Jg trodde du like Madows :drakelaugh:

Men vi kan møtes f2f og forsette diskusjonen her :siilaanyolaugh:
Hhahahhah man said fatrolls, er du dum eller??

tenk å si jeg har fat rolls i bildene mine når du liker og kommenterer??
det er bare flaut, legg opp a.

Madows er fine men når det kommer til deg og håret ditt det der er next level Madow shit wallah.
Move man igår du var mannen som slida inn i dm min og nå du sitter her og chatter shit.

du er salltyyy
im sorry your not on my levels
 
Hhahahhah man said fatrolls, er du dum eller??

tenk å si jeg har fat rolls i bildene mine når du liker og kommenterer??
det er bare flaut, legg opp a.

Madows er fine men når det kommer til deg og håret ditt det der er next level Madow shit wallah.
Move man igår du var mannen som slida inn i dm min og nå du sitter her og chatter shit.

du er salltyyy
im sorry your not on my levels
Of course I'm not on your level because I'm above u sxb lol. Jeg var sikkert skjækk den dagen jeg kommenterte bilde ditt akhaas:mjlol:
Jeg slide I dm din fordi jeg viste ikke du var så stor blubbe. Men når jeg fant det ut jeg holdte på å kaste opp. :vqbuyv0:
 
Status
Not open for further replies.

Trending

Top