Somali film might lose to fake Korean film

Qeelbax

The Greatest of Mankind (after the prophets 🤠)
This is Korea and Somalias submission to the Academy Award
37DC10AF-2993-419E-A48B-7FF855DA8742.jpeg
CA5AE10F-DE77-4B2D-AC5A-068CF2088A1C.jpeg
3F5A752C-023F-4FB4-B3E8-1576C442B121.jpeg

UFF THEY have the biggest box office in 2021…..fake ass film. Couldn’t even hire somali actors or even use our langauge but they made a shit ton of money.
 

Qeelbax

The Greatest of Mankind (after the prophets 🤠)
F*ck them but this made me laugh
A53D04E0-796E-40BD-ACEB-E4D49260BC8F.jpeg


they couldn’t hire our actors or have them actually use somali language but they translated it into somali???? Huh???? Did they use gibberish again?
:hillarybiz:
 

Pwyneth Galtrow

𐒁𐒚𐒒 💙☆💚 𐒂𐒘𐒂𐒗
VIP
1991 ethnic cleansing will forever shame the Somali ethnic group. First it was that Black Hawk Down Movie, now this mess.
 

Bundasliga

El Prezidento league de bunda
Fucking ajnabis :angryman:

I can't wait to establish my own somali movie production company
First movie "escape Corona 2020"
Second movie "twin towers down"
:troll:
 

Qeelbax

The Greatest of Mankind (after the prophets 🤠)
Fucking ajnabis :angryman:

I can't wait to establish my own somali movie production company
First movie "escape Corona 2020"
Second movie "twin towers down"
:troll:
Escape from Busan. Filmed in Thailand, using cambodian actors, and speaking gibberish for korean. Make them look very savage
:banderas:
 

Bundasliga

El Prezidento league de bunda
Nah Koreans hate southeast asians with a fiery passion, too dark for them even tho they're barely darker than them.
Ohh really ?! I have no idea about their culture lol

How you know that? You follow kpop or something?
 

Periplus

SYL supporter
VIP
Wlh that's so true , they even made their teeth look dirty even when barkhad already had ugly teeths lol

To be fair, it is accurate.

Somali people back home especially in a smaller city such as Eyl will have ilko cas due to the drinking water.

:manny:
 

Bundasliga

El Prezidento league de bunda
To be fair, it is accurate.

Somali people back home especially in a smaller city such as Eyl will have ilko cas due to the drinking water.

:manny:
Ain't nothing accurate about dirty teeth they don't even know about ilko cas & they didn't even wanted to resemble it .

Barkhad had already ilko case & they doubled down to make it look more dirty .
 

Periplus

SYL supporter
VIP
Ain't nothing accurate about dirty teeth they don't even know about ilko cas & they didn't even wanted to resemble it .

Barkhad had already ilko case & they doubled down to make it look more dirty .

Fair enough.

My main issue with these movies are the tattered clothes.

I have rarely seen people in Somalia with tattered clothes. Horrible fashion, YES but tattered clothes, HELL NO.
 

Bundasliga

El Prezidento league de bunda
Fair enough.

My main issue with these movies are the tattered clothes.

I have rarely seen people in Somalia with tattered clothes. Horrible fashion, YES but tattered clothes, HELL NO.
Tbh I didnt watch the movie & wont f*uck them gaalo's
 

Trending

Top