Ceelwaaq 16 MP Join Somali Parliament

DR OSMAN

AF NAAREED
VIP

KURAASTII CEELWAAQ OO LAGU DARAY LIISKA XILDHIBAANNADA DOORANAYA GUDOONKA GOLAHA SHACABKA​

Liiska Xildhibaannada Golaha Shacabka ee dooranaya Guddoonka cusub ayaa loo gudbiyay Hawlgalka Nabad Ilaalinta Midowga Afrika ee ATMIS oo mas’uul ka ah Amniga Teendhada lagu qabanayo Doorashada.

Warar lagu kalsoon yahay ayaa sheegaya in Liiska Xildhibaannada loo gudbiyay Hawlgalka ATMIS ay ku jiraan 16 xubnood oo dhowaan lagu doortay degmada Ceelwaaq ee Gobolka Gedo.

Xubin kamid ah Guddiga Doorashooyinka heer Federaal ee FEIT ayaa noo xaqiijiyay in 16 Xubnood ee lagu soo doortay Ceelwaaq ay ku jiraan Liiska rasmiga ah ee Xildhibaannada dooranaya Guddoonka cusub.

Mar aan wax ka weydiinay sida laga yeelayo 16-ka Xildhibaan ee la sheegay in lagu doortay Garbahaarrey ayuu ku jawaabay “ Ciddii Facebook ku qortay ayaa la weydiinayaa sida laga yeelayo. Kuraastii Gedo waa la doortay waana 16-ka kursi ee ka soo baxay Ceelwaaq”.

Tallaabadan ayaa ku soo beegantahay xilli lagu wado in saacadaha soo socda la qabto Doorashada Guddoonka Golaha Shacabka oo uu hareeyay khilaaf la xiriira 16-ka kursi ee Gobolka Gedo.

PUNTLAND POST

Manafesto

[[Puntland Republic 🇸🇱]]PIM[[C.S(BihinYusuf)]
VIP
HalimoEnthusiast
Great job FEIT even though everyone knew no would let fake Garbahaarey MPs into tent.

Farmaajo just wasted probably a fortune flying these fake MPs and paying for their hotels and expenses for nothing, Hal bacaad lagu lasiy oo kale.

N&N keep taking L every day now, no body wants BooliQaran, dictatorship and online CBBs trolls misinforming the public from the reality on the ground.

DR OSMAN

AF NAAREED
VIP

Xildhibaanada Ceel-waaq oo si rasmi ah uga mid noqonaya Baarlamaanka Fadaraalka​

FB_IMG_1651931334817.jpg

POSTED BY: IDIL NEWS STAFF MAY 7, 2022

Guddoonka Baarlamanka Fadaraalka Soomaaliya,ayaa goordhow go’aan kasoo saari doona muranka xildhibaanada Gobolka Gedo oo markii hore la saadaalinayay in laga reebi doono doorashada Madaxweynaha ee 15-ka May.

Waxaa la filayaa inuu guddoonka sii daayo 16-kii kursi ee lagu soo doortay Degmada Ceelwaaq.

Xildhibaanada Ceel-waaq,ayaa haysta aqoonsiga Gudiga doorashada heer Jubaland,Gydiga Doorashada heer Fadaraal iyo dhaarta Gudoonkii Kmg ahaa ee Golaha Shacabka.

DHOONYACAB

Xagar Badhaadhe Bu'ale
It was just a matter of time,there is no way garbaharey crew was going to work-Farmajo used them in an attemp to disrupt elecrions-

bidenkulaha

GalYare
It was just a matter of time,there is no way garbaharey crew was going to work-Farmajo used them in an attemp to disrupt elecrions-
It’ll be interesting if he tried again on Election Day. One last reminder the chaos he’s brought.

He’s stupid enough to do it.

DHOONYACAB

Xagar Badhaadhe Bu'ale
He might,but his low IQ confirms to me it will fail-
I sleep well knowing his plans are doomed the moment he thought of them.

DHOONYACAB

Xagar Badhaadhe Bu'ale
You see how he calls sCdiyo kastumo? What did she do to him? Nothing.-This is why am heavy handed with them on here,waa dad dhaqan xun.

bidenkulaha

GalYare
CBB senses something aint right-they turning on adan madoobeView attachment 222455

Do you think the Gedo crew will vanish after the elections? Will we ever see them again?

I am happy to see reality is starting to set in amongst themselves. I was scared they’d go all Qanon and pretend Madoobe was inside NN. And then that the next President was inside NN. This is going to be a fun week. Popcorn ready

:lolbron:

DHOONYACAB

Xagar Badhaadhe Bu'ale
Do you think the Gedo crew will vanish after the elections? Will we ever see them again?

I am happy to see reality is starting to set in amongst themselves. I was scared they’d go all Qanon and pretend Madoobe was inside NN. And then that the next President was inside NN. This is going to be a fun week. Popcorn ready

:lolbron:
Some will carry on wailing on youtube for pennies clicks and likes-the smart 1's will fold into jubbaland when they realise they been duped-the somalipost crew will start compaign to join kenya but will argue for kenya to seperate them from nfd
mjlol.png

Trending

Latest posts