Caare army attacks Somaliland army heavy gunfire exchanged at Dararweyne, Sanaag

Status
Not open for further replies.

Bohol

VIP
War deg deg ah JABHADA CAARE OO MARKII UGU HOREYSAY WERERTAY CIIDAMADA SOMALILAND

Jabhada uu hogaamiyo korneyl Caare ayaa waxaa ay xalay abaaro 3 habeen nimo ay weerar ku soo qaadeen ciidamada qaranka Somaliland ee ku sugan deeganka Darar Weyne ee degamada Ceel Afweyn ee gobalka Sanaag .

DR OSMAN

AF NAAREED
VIP
Harti Sanag are not involved. They are in PL. You really need your HY to unite. Dhulbahante has his own problem inside so forget that.

DR OSMAN

AF NAAREED
VIP
What the hell do we do with this region of Sanag, Sool plus burco HY side, I sometimes wonder if it's best the people who live in that area just create their own administration. That area was always LINKED to each other as burco was it's capital. Infact Burco was even the capital for Garowe not many people tell you that. My ayeeyo went to school there and she is issa mahmud. Garowe was small back then.

I think colonial border was hog-wash, somalida weligeed way is dhex gali jiray in terms of access to education and work. Kinda like now how u have all these rahanwayn in garowe but there is puntland borders still. We have federal borders, but people move freely as they please and live where they want even till today. I think it was the same in colonial period and SL is blowing shit out of it's ass.

But I don't think prior to colonialism in lays dhex gali jiray, I don't see enough evidence for that especially among aborigines and people who had sultanates. Because my ayeeyo told me when she was alive, hawiye used to come to garowe lakin waa laga faani jiray and I understand now why. It's the lack of kingdom, hab mamul, civilization, etc. Maybe when she was young her father told her what they were like with keenadiid stories and so forth and it kept getting passed down.

Last edited:

Saalax Bidaar

Truthfulness so often goes with ruthlessness
This was an answer to the ill attempt of Nuux Taani when he attacked Jamal Baaxad!

Col Caare basically marched from Qardho to Dararwayne, Sanaag and made contact with the Jeegan units there.

Well done

Let’s see if SL media reports

Bohol

VIP
This was an answer to the ill attempt of Nuux Taani when he attacked Jamal Baaxad!

Col Caare basically marched from Qardho to Dararwayne, Sanaag and made contact with the Jeegan units there.

Well done

Let’s see if SL media reports

Two Sland army units already fled Dararweyne:mjhaps: . It is a good tactic while the Sland army brings most of their army there Jamal will attack Ceerigaabo areas.

War Deg Deg :Wararka Caawa Gobolka Sanaag Ayaa Sheegaya
In Ciidankii Uu Watey Cornayl Caare Ay Soo Fadhiisteen Dulledka Dararwayne
Ee Gobolka Sanaag "Ciidankii Dararwayne Hore U Joogey Oo Laga Saaray Dararwayne "
Iyo ciidamo Iminka Kaga Soo Baxay Ceergaabo

Saalax Bidaar

Two Sland army units already fled Dararweyne:mjhaps: . It is a good tactic while the Sland army brings most of their army there Jamal will attack Ceerigaabo areas.

War Deg Deg :Wararka Caawa Gobolka Sanaag Ayaa Sheegaya
In Ciidankii Uu Watey Cornayl #Caare
Ay Soo Fadhiisteen Dulledka Dararwayne Ee Gobolka Sanaag
"Ciidankii Dararwayne Hore U Joogey Oo Laga Saaray Dararwayne "
Iyo ciidamo Iminka Kaga Soo Baxay Ceergaabo

This is nightmare for SL
Politically isolated from every direction and now facing armed resistance from inside and outside(Puntland)

Muuse and his co made their beds now they need to lie in it

Bohol

VIP
This is nightmare for SL
Politically isolated from every direction and now facing armed resistance from inside and outside(Puntland)

Muuse and his co made their beds now they need to lie in it

He moved over 150 km just to molest Sland troops in Dararweyne kkk. Now that is what you call balls.

upload_2018-10-25_12-50-3.png

Bohol

VIP
War Deg Deg Ah:Jabhada Caare Oo Weerar culus Ku Qaaday Maleeshiyaadka Jeegaanta.

Oct 25, 2018

Ciidamada Jabhada Garxajis ee uu hogaaminayo korneyl caare aya dagaal ku soo qaaday fadhiisinka ciidanka huwanta jegeenta xalayto markay saacadu ahayd 3:00Habeenimo ayuu soo galay deegamo ka tirsan ceel afweyn gaar ahaan dararweyne.

Si kastaba ha ahaatee Ciidamado uu watey kornayl caare oo markaas weheliyaan gaadi tiro badan ayaa waxa usuurta gashay In uu gabi ahaanba gacanta ku dhigo Saldhiga dararweyne kadibna uu halkaas ka sii daayay dhamaan maxaabiisti ku xidhnaa waxaanu halkaas jogeen jabhadu mudo saacada ah waxaana wararku xaqiijiyeen in weerarka hore caare lahaa balse markii dambe caare sameeyay arinta loo yaqaan dib ugurasho xeelad dagaal,

Iskusoo duubo majiro khasaare soo gaadhay jabhada Caare Sida u noo sheegay Saraal jabhada Kamid ah , waxaana laga yaaba isla Saacadaha soo socda in weerar Culus lagu qaado fadhisimaha kale ciidanka huwanta jegeenta.

Saalax Bidaar

War Deg Deg Ah:Jabhada Caare Oo Weerar culus Ku Qaaday Maleeshiyaadka Jeegaanta.

Oct 25, 2018

Ciidamada Jabhada Garxajis ee uu hogaaminayo korneyl caare aya dagaal ku soo qaaday fadhiisinka ciidanka huwanta jegeenta xalayto markay saacadu ahayd 3:00Habeenimo ayuu soo galay deegamo ka tirsan ceel afweyn gaar ahaan dararweyne.

Si kastaba ha ahaatee Ciidamado uu watey kornayl caare oo markaas weheliyaan gaadi tiro badan ayaa waxa usuurta gashay In uu gabi ahaanba gacanta ku dhigo Saldhiga dararweyne kadibna uu halkaas ka sii daayay dhamaan maxaabiisti ku xidhnaa waxaanu halkaas jogeen jabhadu mudo saacada ah waxaana wararku xaqiijiyeen in weerarka hore caare lahaa balse markii dambe caare sameeyay arinta loo yaqaan dib ugurasho xeelad dagaal,

Iskusoo duubo majiro khasaare soo gaadhay jabhada Caare Sida u noo sheegay Saraal jabhada Kamid ah , waxaana laga yaaba isla Saacadaha soo socda in weerar Culus lagu qaado fadhisimaha kale ciidanka huwanta jegeenta.

By the sounds of Caare troops are armed with pick ups technicals

That is gonna come in handy.

Saalax Bidaar

Yh I heard few weeks ago business people related to him that live in Kuwait bought his army new pickup trucks.
Man walahi Caare waa Geesi Geesi dhalay
Tolaay ninka waa in garab siiya walahi

Imma gonna try to get his contact and see how I can help

Karim

I could agree with you but then we’d both be wrong
HALYEEY
VIP
I feel like Gaas halted his invasion of Laascaanood so he can provide Caare with financial and military assistance to cripple the SL Militias and create a deep rooted division within the Isaaq community. Armed factions are the most dangerous threat that any government (Big or Small) can face. The next few years will be hellish for Jeegaania if Caare continues his hit and run operations and Puntland tries to fully recapture Sool. Let's wait and see.

Status
Not open for further replies.

Trending